Krökatråden

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
He he he satan vad grym jag är ibland. Inte utan att jag är lite stolt över mig själv, the story goes like this: Jag har hemma hos mig en professor i konsthistoria från tyskland, detta beroende på ett utbytessystem vi har på skolan jag jobbar på, ikväll har jag inlett honom i kräftätandet och snapsandets ädla konst, så numera har jag en pladrande professor i min soffa hur djävla coolt är inte det, till saken hör att han ringer sin fru varje kväll, ikväll var han dock skeptisk, gissa varför, han fick nyss försvara sig själv BIG TIME.:tuttar Nä nu börjar han bli klar så vi ska nog dra ett per HP till. Skål på er allihopa:D :D

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
igår fick jag äntligen se den japanska tequilan live. Salt i vänster öga, citron i höger öga och tequilan i munnen.

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
Lyfter upp denna tråd lagom till helgen :tummenupp
Skål på er ännu en arbetsvecka till fyllo :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Underbart att den här gamla tråden är vid liv trots min frånvaro i Sibirien!
Resan (transasia.se) avslutades med ett hejdundrande party på båten hem från Helsingfors. Var "lätt" sliten igår vill jag lova.

Idag är det dock annat ljud i skällan. Skall träffa polarna för första gången på 9 veckor. Vi får väl se hur många som dyker upp på gratis rysk vodka :)

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Starstriker skrev:
2481989 Underbart att den här gamla tråden är vid liv trots min frånvaro i Sibirien!
Resan (transasia.se) avslutades med ett hejdundrande party på båten hem från Helsingfors. Var "lätt" sliten igår vill jag lova.

Idag är det dock annat ljud i skällan. Skall träffa polarna för första gången på 9 veckor. Vi får väl se hur många som dyker upp på gratis rysk vodka :)

Trevligt o se dig gubbjävel... :tungan

:öl

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Ja föffa! det har krökats medans du vart borta! det vill jag lova!:)

Oee ingen träsmak i din bak en enda gång?

En annan har hunnit böja en bakram o fått veta av en tjej att jag är ett genuint svin :D så det är stabilt! Bara o råcka på....

Hej o hå kröka på! våga båga tufft o köra fort....

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
crf 450 skrev:
2482643 Ja föffa! det har krökats medans du vart borta! det vill jag lova!:)

Oee ingen träsmak i din bak en enda gång?

En annan har hunnit böja en bakram o fått veta av en tjej att jag är ett genuint svin :D så det är stabilt! Bara o råcka på....

Hej o hå kröka på! våga båga tufft o köra fort....

YO! Kul att det åtminstone är någon som saknar en när man är borta!
Nej, ingen träsmak. Dels pga av vår sponsor Airhawk som gav oss finfina luftdynor att vila rumpan på och dels för att man faktiskt mest står upp och kör, iaf i dålig terräng.

Underbart att dricka annat än jäst kamelmjölk och vodka när man vill fly verkligheten. Ikväll är det Captain Morgan som gäller!

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Jag brukar kolla lite efter denna tråden,, tar ibland vin el whiskey när käringen lagt sig,, allt efter överensöverkommelse "hmm spelling" så det är lugnt och nu är det rövin i glaset å hårdrock i hörlurarna och min flickvän sover lugnt å skönt.

Visst är livet bra???? hehehe

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
honkiie skrev:
2492711 supning ikväll förövrigt! skål!

Ja nu jevlar rockar vi upp den här tråden! Underbart att komma in i gängorna igen efter 3 månaders frånvaro. Blir nog lite party ikväll, men jag får hålla mig i kragen eftersom det är middag hos svärföräldrarna imorrn!

Hade f.ö hoppats på att få hem nya hojjen till helgen, men det ser ut som om jag får vänta till nästa vecka. Fan.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nu jävlar blir de buss resten av dagen :yoparty

Frågan är vart.. Troligen krogen men hemma fest lockar..

Fyfan va gött det är med fredag! :fyllisar

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Efter en vecka med avslutande bilfärd från kungliga hufudstaden är man hemma & har knäckt en bira. Hjärnan går i 180 pga understimulans så man behöver ngt för att lugna sig.
Funderar nästan på om man skulle gå ut & göra stan? Fredagar brukar iofs vara sjukt öde i denna stan.

Nästa helg blir det nog till att festa till det i sthlm. Får se vart man hamnar

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Lycky Star Nr 2 på väg ner. Ingen att dricka med då alla kamrater har blivit vuxna och har annat för sig.

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
jahaja då var man igång igen då, få se om man lyckas göra bort sig lika mycket denna helg, skål o välkommen in i dimman:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Starstriker skrev:
2497363 ...Hade f.ö hoppats på att få hem nya hojjen till helgen, men det ser ut som om jag får vänta till nästa vecka. Fan.
Vad blir det för nåt? Ska själv åka och kolla på ny hoj på söndag :yoparty

Supandet får vänta en vecka till men nån öl efter jobbet kan det nog bli imorgon kväll :)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
newstead skrev:
2498936 Vad blir det för nåt? Ska själv åka och kolla på ny hoj på söndag :yoparty

Supandet får vänta en vecka till men nån öl efter jobbet kan det nog bli imorgon kväll :)

Det bidde prit hemma och två öl på krogen. Är rätt nöjd faktiskt. Klarar mig nog utan den värsta bakfyllan imorrn. Familjemiddag hemma hos damens föräldrar i Västerås. Inge kul att sitta där och darra.......... På söndag blir det dessutom Mantorp och STCC-final. Tjejjen har fixat biletter. Hur många fler av er at flickvänner som fixar sånt åt er? Heheh. Fan vad bra man har det. Höhö!!! (till dig, du vet vem)

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Var å körde en 4 hjuling på släp till jobbarkompisen (igår)..... gick in i hans garage där min cross står.. började meka (körning idag) polaren kommer in i garaget ppjsssst..... fuck sa ja:mad: ... mmm sa polaren:arsele

Fick hålla mig nykter igår..... hehe men råkade sparka omkull polarens grogg:pannkyss så lite sprit fick ja på mig:tungan

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...