Starstriker skrev:2536611En stark grogg redan nu skulle inte skada för att hjälpa helgkänslan en bit på traven!
Silverryggen skrev:2536969Hell yea, sörplar Catain Morgan + GhettoCola nu
SKÅL! Helgen äro kommen
Jag råkar som av en slump ha två lådor sådantdära i frysen, men jag kommer sällan ihåg det så det står mest och tar plats. Vill du ha en?Kawakex skrev:2538315hade jag inte suttit på jobbet nu hade jag tagit min favvodrink hemma i soffan; Recept: 1 pkt konc. apelsinjuice, 1 pkt koncentrerad lättdryck citron, 1 dl socker, 3 dl vatten, 1 dl svartvinbärste, 40 cl vodka blandas och hälls i en GB-låda, ställ i frysen 24timmar, sen är det bara att ta en skopa stoppa i glaset och fylla upp med typ fruktsoda/sprite. Lite avanserat och krävs lite framförhållning, men värt allt besvär också blir den så där isande kall.
Kawakex skrev:2538315hade jag inte suttit på jobbet nu hade jag tagit min favvodrink hemma i soffan; Recept: 1 pkt konc. apelsinjuice, 1 pkt koncentrerad lättdryck citron, 1 dl socker, 3 dl vatten, 1 dl svartvinbärste, 40 cl vodka blandas och hälls i en GB-låda, ställ i frysen 24timmar, sen är det bara att ta en skopa stoppa i glaset och fylla upp med typ fruktsoda/sprite. Lite avanserat och krävs lite framförhållning, men värt allt besvär också blir den så där isande kall.
floodi skrev:2538305Var utepå krogen med polarna , raketfull , minglade hade skitkul , söp , o söp.
full , fullare osv.
efter ett tag så träffade man nya chefen där man börjar på måndag stod o dillade lite .
just nu känns det som man gjort bort sig som fan när man stått o snackat massa dynga om allt o ingenting , vet i fan vad jag ska säga på måndag...
floodi skrev:2538305raketfull
efter ett tag så träffade man nya chefen där man börjar på måndag stod o dillade lite .
just nu känns det som man gjort bort sig som fan vet i fan vad jag ska säga på måndag...
Fakking farlig kille det där, ta hand om honom så han inte blir en knasboll. Han har nog inte bara haft det lätt där nere. Fan satan har sökt tre ggr till afghanistan men jag får ju inte åka .honkiie skrev:2538878har varit å handlat mig en kvarting plötslig komfort och sex halvliters 7.0or. ikväll ska det vara frenetisk hårdkoncentrerad supning. Stor lokal är hyrd, bål kommer också finnas, två födelsedagsbarn varav en just kommit hem från tjänst i afghanistan. Borgar för en kväll med skandaler och indianfylla. skål!
Starstriker skrev:253960540 mil på hoj idag! Det är minst en månad kvar av säsongen om man klär på sig och kör försiktigt! Underbart. Det bidde Mälaren runt.
Nu skall det pritas. Det var ett tag sen.QUOTE]
Du var ju in en bit i det området jag brukar åka.
Ställde hojen vid månadskiftet,det är ju bara kallt och slirigt nu och ingen glädje med åkandet.
Vi har slitit med garaget hela dagen istället.
Nu sitter jag här och fortsätter prova olika groggar och shots innan en krogrunda
Hornpelle skrev:2539634Starstriker skrev:253960540 mil på hoj idag! Det är minst en månad kvar av säsongen om man klär på sig och kör försiktigt! Underbart. Det bidde Mälaren runt.
Nu skall det pritas. Det var ett tag sen.QUOTE]
Du var ju in en bit i det området jag brukar åka.
Ställde hojen vid månadskiftet,det är ju bara kallt och slirigt nu och ingen glädje med åkandet.
Vi har slitit med garaget hela dagen istället.
Nu sitter jag här och fortsätter prova olika groggar och shots innan en krogrunda
Slirigt? Var/hur kör du? Har själv inte hunnit till groggen än. Blev lite rövin först
Starstriker skrev:2539672Hornpelle skrev:2539634
Slirigt? Var/hur kör du? Har själv inte hunnit till groggen än. Blev lite rövin först
Jag kör lite snabbare touring.Kallt i backen,lera,sand,fukt och ko-piss är bidragande anledningar till att jag ställt av.Varje vår/höst är det något som gör att man får några inte allt för upphetsande ställ eller wobbel på hojen(dom är upphetsande men på fel sätt).
Dricker bara grogg och shots än så länge,på krogen blir det öl.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari