Krökatråden

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Har haft tenta i Pro/E sen kl 13.00 idag, nu ska jag snart kila ner till nån afterwork och dricka lite. Och äta.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Starstriker skrev:
2536611En stark grogg redan nu skulle inte skada för att hjälpa helgkänslan en bit på traven!:yoparty

Hell yea, sörplar Catain Morgan + GhettoCola nu:yoparty

SKÅL! Helgen äro kommen

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Soft kväll:

Rött vin. Vitt vin. Bubbel. Två groggar. Cigarr. Hemma. Med tjejen.

Har just laddat upp en y rutt till GPSen: 39 mil runt Mälaren på grus och småvägar. Imorrn blir det åka av med polaren, sen party party efter en lång dags körning. Nu ska nya hojjen få bekänna färg!

Fan vad bra man har det!

Silverryggen skrev:
2536969 Hell yea, sörplar Catain Morgan + GhettoCola nu:yoparty

SKÅL! Helgen äro kommen

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Var utepå krogen med polarna , raketfull , minglade hade skitkul , söp , o söp.
full , fullare osv.

efter ett tag så träffade man nya chefen där man börjar på måndag stod o dillade lite .

just nu känns det som man gjort bort sig som fan när man stått o snackat massa dynga om allt o ingenting , vet i fan vad jag ska säga på måndag...:gnissla

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Sprit i massor renar både kropp och själ. Det hjälper imunförsvaret att hålla främmande bakterier i schack och illamåendet dagen efter är ett tecken på att ondska håller på att fördrivas ur din kropp.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
hade jag inte suttit på jobbet nu hade jag tagit min favvodrink hemma i soffan; Recept: 1 pkt konc. apelsinjuice, 1 pkt koncentrerad lättdryck citron, 1 dl socker, 3 dl vatten, 1 dl svartvinbärste, 40 cl vodka blandas och hälls i en GB-låda, ställ i frysen 24timmar, sen är det bara att ta en skopa stoppa i glaset och fylla upp med typ fruktsoda/sprite. Lite avanserat och krävs lite framförhållning, men värt allt besvär också blir den så där isande kall.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Kawakex skrev:
2538315 hade jag inte suttit på jobbet nu hade jag tagit min favvodrink hemma i soffan; Recept: 1 pkt konc. apelsinjuice, 1 pkt koncentrerad lättdryck citron, 1 dl socker, 3 dl vatten, 1 dl svartvinbärste, 40 cl vodka blandas och hälls i en GB-låda, ställ i frysen 24timmar, sen är det bara att ta en skopa stoppa i glaset och fylla upp med typ fruktsoda/sprite. Lite avanserat och krävs lite framförhållning, men värt allt besvär också blir den så där isande kall.
Jag råkar som av en slump ha två lådor sådantdära i frysen, men jag kommer sällan ihåg det så det står mest och tar plats. Vill du ha en?

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Kawakex skrev:
2538315 hade jag inte suttit på jobbet nu hade jag tagit min favvodrink hemma i soffan; Recept: 1 pkt konc. apelsinjuice, 1 pkt koncentrerad lättdryck citron, 1 dl socker, 3 dl vatten, 1 dl svartvinbärste, 40 cl vodka blandas och hälls i en GB-låda, ställ i frysen 24timmar, sen är det bara att ta en skopa stoppa i glaset och fylla upp med typ fruktsoda/sprite. Lite avanserat och krävs lite framförhållning, men värt allt besvär också blir den så där isande kall.

jag brukar köra 3 is 1 skvätt hb o 10 skvättar läsk gärna 2 olika sorter, ibland kan spriten få va i frysen, men inte i nån gb-låda dock

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
floodi skrev:
2538305 Var utepå krogen med polarna , raketfull , minglade hade skitkul , söp , o söp.
full , fullare osv.

efter ett tag så träffade man nya chefen där man börjar på måndag stod o dillade lite .

just nu känns det som man gjort bort sig som fan när man stått o snackat massa dynga om allt o ingenting , vet i fan vad jag ska säga på måndag...:gnissla

Ha ha ha :rofl

Du behöver nog inte säga så mycket på måndag, du har nog sagt allt redan :)

Har gjort liknande men värre...fän vad jag fick skämmas...men det går över.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
floodi skrev:
2538305 raketfull
just nu känns det som man gjort bort sig som fan vet i fan vad jag ska säga på måndag...:gnissla

:ajjabajja Inte bra... Skit i snackandet med chefer på fyllan, snacka med brudarna istället...

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Blev ett antal öl (folköl:D ) då jag hjälpte en polare igårkväll/ natt, slängde på KW paket på hans Bmw M3-02

Satan va go ölen va:yoparty å satans fet låg bilen blev:tummenupp

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
har varit å handlat mig en kvarting plötslig komfort och sex halvliters 7.0or. ikväll ska det vara frenetisk hårdkoncentrerad supning. Stor lokal är hyrd, bål kommer också finnas, två födelsedagsbarn varav en just kommit hem från tjänst i afghanistan. Borgar för en kväll med skandaler och indianfylla. skål!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
honkiie skrev:
2538878 har varit å handlat mig en kvarting plötslig komfort och sex halvliters 7.0or. ikväll ska det vara frenetisk hårdkoncentrerad supning. Stor lokal är hyrd, bål kommer också finnas, två födelsedagsbarn varav en just kommit hem från tjänst i afghanistan. Borgar för en kväll med skandaler och indianfylla. skål!
Fakking farlig kille det där, ta hand om honom så han inte blir en knasboll. Han har nog inte bara haft det lätt där nere. Fan satan har sökt tre ggr till afghanistan men jag får ju inte åka:gråta :6surkart .

Bässen e la välküld tes ikwell hoppsan jag.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Slots Guld Nr 4 och alla "polare" kan dra..
Undrar om köket på kvarterskrogen Limerick fortfarande e öppet..

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
40 mil på hoj idag! Det är minst en månad kvar av säsongen om man klär på sig och kör försiktigt! Underbart. Det bidde Mälaren runt.

Nu skall det pritas. Det var ett tag sen. Funkar det att kolla tennis bakis? Damen har ordnat biljetter till Stockholm Open imorrn. Är sånt kul? Har aldrig sett tennis live.

Bifogat

• Malaren runt.jpg
    Malaren runt.jpg
    121.3 KB · Visningar: 40

Hornpelle

Ur spår
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Utan igen...
Starstriker skrev:
2539605 40 mil på hoj idag! Det är minst en månad kvar av säsongen om man klär på sig och kör försiktigt! Underbart. Det bidde Mälaren runt.
Nu skall det pritas. Det var ett tag sen.QUOTE]

Du var ju in en bit i det området jag brukar åka.

Ställde hojen vid månadskiftet,det är ju bara kallt och slirigt nu och ingen glädje med åkandet.
Vi har slitit med garaget hela dagen istället.

Nu sitter jag här och fortsätter prova olika groggar och shots innan en krogrunda :fyllisar

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Hornpelle skrev:
2539634
Starstriker skrev:
2539605 40 mil på hoj idag! Det är minst en månad kvar av säsongen om man klär på sig och kör försiktigt! Underbart. Det bidde Mälaren runt.
Nu skall det pritas. Det var ett tag sen.QUOTE]

Du var ju in en bit i det området jag brukar åka.

Ställde hojen vid månadskiftet,det är ju bara kallt och slirigt nu och ingen glädje med åkandet.
Vi har slitit med garaget hela dagen istället.

Nu sitter jag här och fortsätter prova olika groggar och shots innan en krogrunda :fyllisar

Slirigt? Var/hur kör du? Har själv inte hunnit till groggen än. Blev lite rövin först :yoparty

Hornpelle

Ur spår
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Utan igen...
Starstriker skrev:
2539672
Hornpelle skrev:
2539634

Slirigt? Var/hur kör du? Har själv inte hunnit till groggen än. Blev lite rövin först :yoparty

Jag kör lite snabbare touring.Kallt i backen,lera,sand,fukt och ko-piss är bidragande anledningar till att jag ställt av.Varje vår/höst är det något som gör att man får några inte allt för upphetsande ställ eller wobbel på hojen(dom är upphetsande men på fel sätt).

Dricker bara grogg och shots än så länge,på krogen blir det öl.

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Fira lite födelsedag i förtid fick en Glenfoyle Highland 12 årig,, smaka inte helt fel

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...