Krökatråden

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Får ni någonsin, vad som tillsynes kan vara ett kalas erbjuande, att köpa ett flak "Danish Gold" så hoppa över det!

Har haft en fantastisk kväll. Skulle hjälpa min bror lite med hans hus så det blev att spendera stor del av kvällen där. Hans underbara 2 åriga dotter tyckte det va mkt roligare om vi lekte & busade :) Så det blev ganska mkt av den varan. En riktig solstråle som den senaste tiden varit lite små blyg för mig. Men idag gick det bra med en ordentlig godnatt kram t.o.m :) Barn är underbara. Speciellt om det inte är ens egna :rolleyes:

Kom hem till det flak öl jag jobbat ihop mot en halvtimmes arbete tidigare under dagen & tänkte att en öl att avsluta fredags kvällen är väl inte fel? Fan, hade inte jobbat 5 min för piss öl som smakar som lättöl blandad med starksprit :mad: Ja ja, det blir bättre ju fler man dricker :rolleyes:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Barrett skrev:
2558263 Får ni någonsin, vad som tillsynes kan vara ett kalas erbjuande, att köpa ett flak "Danish Gold" så hoppa över det!

Har haft en fantastisk kväll. Skulle hjälpa min bror lite med hans hus så det blev att spendera stor del av kvällen där. Hans underbara 2 åriga dotter tyckte det va mkt roligare om vi lekte & busade :) Så det blev ganska mkt av den varan. En riktig solstråle som den senaste tiden varit lite små blyg för mig. Men idag gick det bra med en ordentlig godnatt kram t.o.m :) Barn är underbara. Speciellt om det inte är ens egna :rolleyes:

Kom hem till det flak öl jag jobbat ihop mot en halvtimmes arbete tidigare under dagen & tänkte att en öl att avsluta fredags kvällen är väl inte fel? Fan, hade inte jobbat 5 min för piss öl som smakar som lättöl blandad med starksprit :mad: Ja ja, det blir bättre ju fler man dricker :rolleyes:

Jag vill ha ny rapport när du druckit 10! Man elle rmus!?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Blir en lång helg det här, typ alla jag känner har flytt från stan = inget spritdrickande, det har snart gått en vecka sen jag var full. Illa.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Barrett skrev:
2558294 Jag tar tillbaka allt jag sagt. Är uppe i 5 nu & djävlar va goda dom börjar bli! Återkommer :D

Jag kryper ner nu, men kommer att kolla här imorrn. Då är det bäst för dig att du druckit 10. MINST:gnissla

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Starstriker skrev:
2558297 Jag kryper ner nu, men kommer att kolla här imorrn. Då är det bäst för dig att du druckit 10. MINST:gnissla

Va, jag trodde du skulle följa dom one by one? :confused: Nu måsta jag nog tröstdricka minst 5 st till. Får se om det går skriva när jag är klar :D

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Starstriker skrev:
2558195 Fan vilken skön kväll. Underbart med lite sprit i kroppen efter sn skön arbetsvecka! Imorrn barndop, så jag måste nog gå och sova lite nu...

Fyfan va elakt, jävla tur att jag inte såg den bilden förrän i morse... Jaja får väl ta mig ett järn på måndag när jag "gått av",,

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tror ni swedie kommer räkna det här som en spam tråd? Han verkar ju stänga alla sådana, den här brukar ju väldigt ofta även bryta mot alkohol regeln av uppenbara skäl. Hoppas den får vara kvar iallafall, krökatråden är ju bland de bästa på sporthoj.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
honkiie skrev:
2563209 Tror ni swedie kommer räkna det här som en spam tråd? Han verkar ju stänga alla sådana, den här brukar ju väldigt ofta även bryta mot alkohol regeln av uppenbara skäl. Hoppas den får vara kvar iallafall, krökatråden är ju bland de bästa på sporthoj.

Jo, den här tråden har en djupt rotad historia. Om vi håller oss till ämnet (kröka) så får nog tråden vara kvar. På måndag är det löning, så det finns säkert mycket att skriva om på fredag när jag lyfter den här tråden igen ;)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
startpoll: Ska jag ge mig ut i det otroligt vidriga jävla skitvädret och köpa sprit eller ska jag vänta till imorgon och hoppas att det är bättre då? Supningen ska äga rum imorgon iallafall.

turbonegro

Turbojugend
Gick med
7 May 2003
Hoj
hojlös
honkiie skrev:
2572688 startpoll: Ska jag ge mig ut i det otroligt vidriga jävla skitvädret och köpa sprit eller ska jag vänta till imorgon och hoppas att det är bättre då? Supningen ska äga rum imorgon iallafall.

Du ska gå ut. Jag var precis på bolaget och handlade, kan jag kan du!
Håller med om att vädret inte är det bästa, tur att jag ska stå inomhus ikväll och heja fram löven till ännu en seger:)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
honkiie skrev:
2572688 startpoll: Ska jag ge mig ut i det otroligt vidriga jävla skitvädret och köpa sprit eller ska jag vänta till imorgon och hoppas att det är bättre då? Supningen ska äga rum imorgon iallafall.

Du ska ut. Ta på dig skoteroverallen och ut i stormen med dig. Ta med nödraketer om du planerar att gå vilse.

Även om supningen ska börja imorrn så är det faktiskt fredag idag. Du kommer behöva en grogg för att den där riktiga helgstämningen skall infinna sig.

Själv reser jag till okänd ort ikväll. Min darling har fixat nån sorts överraskning. En sak är iaf säkert, det kommer bli plenty of rödvin ikväll!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
:2cool

Freeedag! plenty of stash på fickan, partyhumör! Folk på G! o jag är redan i baren mentalt... Det blir nog en runda av det vanliga slaget..typ för många drinkar o definitivt en massa smörande för chiksen :) sånt gillar dom.

Såe det blir nog om jag får välja: Dricka, röjja, bryna, doppa o slutligen vakna upp me torr käft o undra hur i helvete man kan vara törstig eftersom man drack ca 4 liter drycker igår..HEPP! :)

Hej o hå borsta på!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...