Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Stoppsladd skrev:
2572814 E du go eller? :D

Vi ska ju DRICKA UR flaskorna oxå så det är nog lugnt:tummenupp
Phew. Blev lite orolig där ett tag. Glöm inte att ta med Cola och citron att blanda i. Då smakar whiskyn bäst!

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Starstriker skrev:
2572843 Phew. Blev lite orolig där ett tag. Glöm inte att ta med Cola och citron att blanda i. Då smakar whiskyn bäst!

Säkert populärt:rolleyes:
Skulle nästan gjort det bara för att få se minen på damen från systembolaget som skall hålla i provningen :D

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Stoppsladd skrev:
2572852 Säkert populärt:rolleyes:
Skulle nästan gjort det bara för att få se minen på damen från systembolaget som skall hålla i provningen :D

Alternativt kan du ju snappsa den. Inled gärna med ngn klassisk visa :tummenupp :D

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Nu har jag varit på systemet. Blev lite gott & blandat

1 st Laphroaig för att fira att jag sagt upp mig. Sen brukar jag alltid köpa lite öl jag aldrig testat. Idag blev det Staro "röda" (tror inte jag provat den iaf), Baron Trenck (Tjeckien), Cobra (Indien) & Red Stripes (Jamaica). 2 av varje. Sist nämnda har jag iofs druckit vid ngt till fälle innan, men det va framåt små timmarna på krogen så det gills inte :)

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Från att tro att det skulle bli en lugn helg, så vände det fort som fan, planen är som följer: Ikväll party, imorgon bitti älgjakt, imorgon kväll råparty, sön morgon rådjursjakt. MMMM kommer antagligen vara sliten på sön kväll. Spelar ingen roll då man har höstlov en vecka, jösses vad jag älskar mitt jobb.
SKÅL:tummenupp

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Precis skaffat ett Ps2, så det blir att spendera kvällen framför det tillsammans med ett par bira och några groggar :3freak

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Var i garaget efter jobbet:tungan när jag kom hem..... tog jag en kall öl:yoparty Grannen kom förbi med fler:pannkyss så de blir nog lite halvparty ikväll med polare:yoparty blir ev på porrmässa ikväll:arsele

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
det blev aldrig köpa nå sprit igår men jag känner att nu jävlar är tiden kommen, plus kanske en stor bacon frasse meny, inte tråkigt.

Det blev en flaska plötslig komfort och sex cider, smaskens till sista slicken.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tjohoo..snart ramlar det in en massa människor hemma hos mig och äter en massa gott som jag har ställt i ordning och dricker roliga drinkar och njuuuuter.
Hoppas ni har en bra kväll allihopa :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag tror en bög limmade på mig ikväll. Inte säkert men väldigt troligt iallfall. Hur ska man agera? Jag är inte ens van vid att tjejer raggar på mig. Jag åkte dessutom svarttaxi och urinerade offentligt. Vad bör jag ha för straff?

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Jag tror en bög limmade på mig ikväll. Inte säkert men väldigt troligt iallfall. Hur ska man agera? Jag är inte ens van vid att tjejer raggar på mig.

- du är i Sverige, det är väl inte ovanligt? :arsele
(jag tror man får generalisera och förolämpa i denhär tråden, smiska mig annars)

2. Jag åkte dessutom svarttaxi
- normalt

3. och urinerade offentligt. Vad bör jag ha för straff?
- du är student, det är ett naturligt beteende

Jag är inte helt nykter så jag kan inte citerna ordentligt. skål.

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Kom precis hem från kneget,
är lite uppspeedad, ska ta och varav ner med ett par Jack D shots, sitter aldrig fel

SKÅL!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Fy fan! Precis kommit hem fårn personalfest och nu är det bara 6 timmar kvar tills det är dags att dra till jobbet... känns som jag borde hoppat över dom sista drinkarna och åkt hem och lagt mig istället :död

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Låter som om helgen varit givande på flera håll! Själv var det vinprovning för mig både fredag och lördag. Iofs var det samma vin och ur dunk, men det fungerade skitbra! Blev rätt packad!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!