Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
floodi skrev:
2618459 hur i helvete gör ni i stugorna , super ni inte nu förtiden eller?

Jodå föffan! Har bara inte hunnit siitta framför burken förrän nu!
Idag har jag badat tunna för första gången. Det var varmt och blött......... Trevlig värdinna och polaren blev kvar där. Håller tummarna för att de får en trevlig natt ihop!

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Tja star,, kom hem nu,, hum,, när ska vi ta vår 1v1 UT2004... kanske demot UT2k7 kommer snart

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jaha igår var man på sin första klassfest. Jävligt trevligt må jag säga. Slutade däremot med att jag föll från en grävskopa i stan och fick sand och smuts jävlat överallt. Inget att göra åt saken, svarttaxi hem och gå och lägga sig.

Edit: jag har blåmärken på låren också, vad har jag nu lyckats med?

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Rock'n Roll Honkiie!

Du verkar vara den hårdaste partajjaren av alla här. Mr Raketfylla ;)

Well. Om ni inte redan kikat på ert lönekonto så kan jag upplysa om att det finns mer pengar där nu. Strålande utsikter för en skön partykväll (raketfylla)mao!

För min del blir det AW nu alldeles strax, och därefter vet man aldrig hur det slutar!

honkiie skrev:
2618595 Jaha igår var man på sin första klassfest. Jävligt trevligt må jag säga. Slutade däremot med att jag föll från en grävskopa i stan och fick sand och smuts jävlat överallt. Inget att göra åt saken, svarttaxi hem och gå och lägga sig.

Edit: jag har blåmärken på låren också, vad har jag nu lyckats med?

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Starstriker skrev:
2627484
Well. Om ni inte redan kikat på ert lönekonto så kan jag upplysa om att det finns mer pengar där nu. Strålande utsikter för en skön partykväll (raketfylla)mao!

Jag hade pengar i tre minuter, dvs innan jag betalade hyra, räkningar och diverse oväntade utgifter(läs fortkörningsbot).:huvet Får nog gå och sälja mig på gatan om de ska bli några julklappar... Men tur är det att man har fulsprit på lager i alla fall!:arsele

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
ZwaniZ skrev:
2618544 Tja star,, kom hem nu,, hum,, när ska vi ta vår 1v1 UT2004... kanske demot UT2k7 kommer snart

Javaffan! Det där måste vi ju göra nångång. Länge sen jag lirade det där nu, så jag är nog rejält ringrostig! Adda mig på MSN och plinga när du är online nån kväll!

rimag skrev:
2627524 Jag hade pengar i tre minuter, dvs innan jag betalade hyra, räkningar och diverse oväntade utgifter(läs fortkörningsbot).:huvet Får nog gå och sälja mig på gatan om de ska bli några julklappar... Men tur är det att man har fulsprit på lager i alla fall!:arsele

Förra månaden var förbannat hård för mig. De hade lyckats betala ut en månadslön förmycket tidigare under året, så det blev ett avdrag på novemberlönen. Hade 7000 att leva på och för det skulle alla räkningar betalas, mat etc etc. Tro det eller ej, men jag hade 2000.- KVAR när månaden var slut, och då hade jag inte ens snålat ihjäl mig!

Hemma lever man ju billigt, och matlåda 2-3 ggr/vecka gjorde att jag klarade mig! (En lunch här i G:a Stan kostar 90 pix, och det blir en del på en månad)

Den här månaden blir det betydligt mycket trevligare. Bra provision på försäljningen, så mamma & pappa kanske tom får varsin julklapp i år :)
Kanske tom slantar av några tusingar på hojlånet!

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Sitter här & smuttar på lite rödtjut. Snart bär det av till lite förfest inför lite dödsmetall med bl.a. Arch Enemy (close-up made us do it turné). Sen blir det säkert ett varv på stan. Blir en bra kväll tror vi :tummenupp

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Tar mig en självömkande öl i ensamheten:huvet
Inga julklappar åt något håll.... ingen resa upp till norrland, å släkt.

Måste ev sälja nått för att ha råd med böter + att något annat är borta:mad:

men men va fan man lever å så:tummenupp bryt ihop å hoppa upp, i värsta fall får man väl ta sig en grogg å se på tv:tuttar

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Willmar skrev:
2627895 Tar mig en självömkande öl i ensamheten:huvet
Inga julklappar åt något håll.... ingen resa upp till norrland, å släkt.

Måste ev sälja nått för att ha råd med böter + att något annat är borta:mad:

men men va fan man lever å så:tummenupp bryt ihop å hoppa upp, i värsta fall får man väl ta sig en grogg å se på tv:tuttar

Ja du Willmar. Ibland känns livet jobbigt. Vet hur det är. Kan dock trösta dig med min livsdevis: "Det löser sig alltid, men ibland kan det ta lite tid"

Å vaddå... julen kan man ändå vara utan. Ta en grogg och ring nån polare. Sitt hemma hos dig om du är pank, annars kröka hemma (ordentligt) och sen gå ut. Ibland kan man behöva en rejäl reset! Imorrn känns det bättre ska du se :)

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ska man ta sig en ljögajävel (översättning: grogg) eller ska man dra till netonnet och bränna 11 papp på en kamera?

Hm.

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Starstriker skrev:
2627916 Ja du Willmar. Ibland känns livet jobbigt. Vet hur det är. Kan dock trösta dig med min livsdevis: "Det löser sig alltid, men ibland kan det ta lite tid"

Å vaddå... julen kan man ändå vara utan. Ta en grogg och ring nån polare. Sitt hemma hos dig om du är pank, annars kröka hemma (ordentligt) och sen gå ut. Ibland kan man behöva en rejäl reset! Imorrn känns det bättre ska du se :)

Sällan nån vill hitta på nått:gnissla men men haha ensam är stark:yoparty
Nä nu skall jag försöka få nått i magen, kanske blir en busgrogg eller öl sen. Inget partaj för min del.

Men ni andra får ta öl å grogg åt mig:D

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Silverryggen skrev:
2628072 VIN??? Va i hel..et, det serverar dom ju i kyrkan för fan...
Nej , Jack D ska det va :yoparty

Ja, sant visserligen men det ena måste ju inte utesluta det andra. Vi hade förresten en präst som drack upp allt vinet själv. Det förklarade hans ständigt röda näsa :cpparty

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Trevlig kväll igår! Det blev en rejäl runda. Inte i distans kanske men med antalet stopp räknat: Tranan, Musslan, Jolo, hem till mig, Grill och till sist en SKITTREVLIG liten bar som ligger i korsningen drottninggatan/tegnergatan. Nära Grill.

Hett tips.

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Doppelrkorn (tysksnaps) kräftor o en snygg Breewwwdd kan det bli bättre hehe :tummenupp. MMM undrar om det inte blir en lång natt.:D :D
SKÅL PS 10+ ute imrogon åker fan vännen (bettan CBR) ut igen.

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Hade inga pengar, förade med fulsprit och fulöl, blev sponsrad till inträdet, vann lite pengar på black jack! Summa summarum, + pengamässigt för en gångs skull. Gött i dessa fattiga tider!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Starstriker skrev:
2627484 Well. Om ni inte redan kikat på ert lönekonto så kan jag upplysa om att det finns mer pengar där nu.
Nej, det gör det inte. Tidigast måndag kanske min lön kommer. Den bör ska komma den 25e, men för det mesta kommer den kring den 27e... :huvet

Nåja, nästa fredag så smäller det ordentligt istället! :yoparty

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ska lämna lägenheten imorgon & här ser ut som kriget + en miljard andra saker som måste fixas. Men, snart kommer en vän över med några öl & då är alla bekymmer lösta ...för en stund :)

Imorgon är det julfest med övernattning på Marina Plaza i Hgb. Gratis dricka & massa god mat hela dagen :tummenupp Dessutom ända julmaten jag får i år & sista festen med jobbet då jag slutar på tisdag, så det blir lite speciellt.

:fyllisar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...