Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
DÅ var man i Götet då!

Underbar middag på 1252. Avsmakningsmeny och till det ett vinpaket med fina viner som passade bra till maten. Kändes väldigt dyrt, men oj så gott! Man får det man betalar för!

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Imorgon ska vi fira Finlands självständighetsdag, då kommer jag att vara tokfull. Det ska bli roligt :)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Idag ska jag sörja. Saknar hojjen. Den lever och mår bra, men den är på annan ort i ett varmt garage.

Ni som kan titta på hojjen från TV-soffan medan ni dricker öl vet inte hur bra ni har det.

Själv får jag nöja mig med att bara dricka ikväll........

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nu känns det bättre. Det är kallt och regnar ute. Inget hojväder mao.
Dessutom är första ölen öppnad!

Vad gör ni ute i stugorna? Jag vill ha rapport från samtliga sveriges landskap.

Ska själv testa Wii ikväll hos en polare som lagt vantarna på en. Ska bli kul att se vad det är för en pryttel.

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Tar mig nån öl:tummenupp Händer inget spec.... sitter själv, skall snart duscha. >Gå till polare å köpa ett antal öl:yoparty sen försöka ta mig vidare till ett annat bostads område där jag är bjuden på hemma fest:tuttar

Skippar nog grogg ikväll, då jag blev lite risig förra helgen:näsblod

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Willmar skrev:
2651134 Tar mig nån öl:tummenupp Händer inget spec.... sitter själv, skall snart duscha. >Gå till polare å köpa ett antal öl:yoparty sen försöka ta mig vidare till ett annat bostads område där jag är bjuden på hemma fest:tuttar

Skippar nog grogg ikväll, då jag blev lite risig förra helgen:näsblod

Hehe. Hemmafest.... Det kan ju urarta till vilket tumult som helst om det vill sig väl! Har haft brakfester här med bara jag och en polare :yoparty

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Starstriker skrev:
2651139 Hehe. Hemmafest.... Det kan ju urarta till vilket tumult som helst om det vill sig väl! Har haft brakfester här med bara jag och en polare :yoparty
Haha ja det är de som är bland de roligaste festerna:yoparty

Skål på dig, skall gå till polaren nu

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Öl hämtad å en del i kroppen:D nyduschad, en polare skjuttsar mig strax till partyt:tuttar :yoparty Vem vet hur denna kvällen slutar:va lugnt eller alldeles alldeles.... ja :arsele

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Albanien:
ca 12 grader uppehall o hogtryck,
Har avslutat fredags jobb :( precis o ska ut o ta en drajja :) eller en ol :) :)
Recept pa perfect drajja:
1/5 Vermouth extra dry
4/5 bra gin
RORES i shaker med mkt is (skakad ar for mesar) tills kondens formas pa shakerns utsida.
Sila ner i ett klassiskt hogt glas
tillsatt tva oliver eller en strimmla citron skal
Drick o blanda en till

Last edited:

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Starstriker skrev:
2651100 Nu känns det bättre. Det är kallt och regnar ute. Inget hojväder mao.
Dessutom är första ölen öppnad!

Vad gör ni ute i stugorna? Jag vill ha rapport från samtliga sveriges landskap.

Ska själv testa Wii ikväll hos en polare som lagt vantarna på en. Ska bli kul att se vad det är för en pryttel.

Sliten trött i kroppen klätt in skorstenar o sket hela dan på södra öland , ute vid havet , blåsigt o kallt typ feber , ringde polarn o sa till honom o köpa ett wii till mig idag , han stod o köade innan det öppnade , men precis innan han kom fram till kassan så var dom slutsålda , så nu sitter man här förkyld o jävlig , och lite småberusad och bara mår halvbra.... inga wii i Kalmar förrens i slutet på december.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nu har jag testat Wii. Coolt med den där spelmojjängen. Impad av att det funkar... Man vaffan. Nu blev det jobbigt att spela TV-spel. Är det meningen att två vuxna karlar på 35 ska stå framför TVn och vifta? Det blir inte så mycket drucket heller.

Kul idé, men tummen ner. Det är för "jobbigt". Jag kommer garanterat tröttna på det i längden.

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Starstriker skrev:
2651896 Nu har jag testat Wii. Coolt med den där spelmojjängen. Impad av att det funkar... Man vaffan. Nu blev det jobbigt att spela TV-spel. Är det meningen att två vuxna karlar på 35 ska stå framför TVn och vifta? Det blir inte så mycket drucket heller.

Kul idé, men tummen ner. Det är för "jobbigt". Jag kommer garanterat tröttna på det i längden.

Word :fakta

Oftast vill man ju spela när man vill dega, ligga i soffan med godis på magen och med fötterna på bordet...

Vill jag spela svinga ett tennisrack så kan jag göra det irl.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Starstriker skrev:
2651896 Nu har jag testat Wii. Coolt med den där spelmojjängen. Impad av att det funkar... Man vaffan. Nu blev det jobbigt att spela TV-spel. Är det meningen att två vuxna karlar på 35 ska stå framför TVn och vifta? Det blir inte så mycket drucket heller.

Prexist!

Btw... Har du gått å blivit vuxen? Störtlöjligt..

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!