Therudeboy
Guest
Så förbannat törstig. En dag till o man kan sänka några kalla.
jimler skrev:Vill ge ett tips på en som ger den finnigaste fjortisen hår på bröstet.
Ta ett whiskeyglas(gärna ett stort sådant) leta reda på tjejens apfelkorn som hon troligen gömt för dig. Ta fram Southern comfort flaskan din mor köpte åt dig på senaste semestern hon var på.
Häll upp 50/50 av apfeln och Southern ta en skvätt rosés lime och en skvätt sprite rör om.
Bara att avnjuta smakar ljuvligt och somrigt i munnen tills du sväljer, bränner som du vore 11år igen och skulle prova dricka klorin för första gången.
F
yllan dröjer inte länge kommer som ett serväss från pete sampras i sina fornstora dagar... Vissa tycker kanske inte denna är stark som en vodka/tabasco men den smakar ju sedan skit redan i munnen också...
Våga prova och ge mig kommentar på helvetet
Bör tilläggas att denna blev uppfunnen då det bara fanns de ingredienserna kvar och man vid tillfället trodde det var juice och vodka.
Dragon skrev:Sitter på jobb och överväger att gå hem tidigare och knäcka helgens första bira redan nu!
Starstriker skrev:Hönnini pöjkar och flickor. Nu måste vi få lite fredagsstämning här. Det här duger inte! Känner hur jag sjunker längre och längre ner i min stol.
I vanliga fall brukar vi ha vinlotteri här på jobbet på fredagar, men idag blev det tyvärr inget av olika anledningar. Annars kunde man suttit här med ett glas rödtjut nu!
.
robbandalal skrev:Ja fy fan va gott det är å komma hem å sätta på nån go hårdrock på hög volym, ta en iskall öl och bara slappa och veta att man inte ska jobba på nåra dar Flyger iofs Antwerpen imorrn men börjar inte jobba förrens på söndag så det blir en utekväll där nere också
RocketQueen skrev:Ja helt ljuvligt.
Jag ska äta en god middag med gossen min, sen ska jag sitta med min drink och kolla sista delen av Lord of the rings.
Antwerpen? Schweiz eller?
Hoppas du får kul!
robbandalal skrev:Oops, hur står det till med geografin här då Nä du , det ligger i Belgien nåra mil från Bryssel, ska hoppa på en båt där och åka med hem till Götet
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|