Krökatråden

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Haha, inte en chans i världen...!

Det enda jag tänker säga är att jag slog mitt ex flickvän på käften iaf...
Sen gick det som det gick...:rolleyes:

Fyllecell? :tungan

Edit: Eftersom det är krökatråden så får jag väl tillägga att det dricks rödtjut för tillfället :skål

Dominator-Rocks

Guest
Ja dricker miller! Nån festa ikväll!?

Vem vill festa med nån som har en så :zpyful soffkudde!? Inte jag iaf :hihi

Glasögonorm :FU

Om ingen vill festa så laddar du Winampen med superhäftig musik och slänger på dig ett par lurar! :yoparty Hellre en bra självfest en tio festisar på Ica!

Last edited:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Vem vill festa med nån som har en så :zpyful soffkudde!? Inte jag iaf :hihi

Glasögonorm :FU

Om ingen vill festa så laddar du Winampen med superhäftig musik och slänger på dig ett par lurar! :yoparty Hellre en bra självfest en tio festisar på Ica!

mobbar du mina clown kuddar? Ja fick dom gratis :D

Vem säger att jag inte lyssnar på musik? BILDEN jag skickade? OFcourse its music!!!!!!!

kom hit om du vill lyssna, Finns lit emillers kvar :) :)

Bifogat

• hahhah 011.jpg
    hahhah 011.jpg
    84.6 KB · Visningar: 43
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Will do, om jag kommer ihåg! PM:a mig inte förrän vid 16:00 tiden då vaknar jag möjligtvis Haha :) Stan om 30 min YJOOOOOHOOOOOo

God morgon! :pannkyss

Du har problem med spriten! :fakta

Det är inte bra att dricka så pass mycket som du gör ! :fakta

Ha en bra söndag!:tummenupp

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Kom 2:a på pokern i halvnyktert tillstånd av 14 personer så jag är la nöjd av kvällen. Kommer iaf inte bli megabakis imorn så det är lite skönt! :tummenupp

Nästa på måndag är Riga! :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ååh.. Jag hamnade på fest igår igen, även om jag inte skulle det egentligen.

Och ÄN EN GÅNG gjorde jag dumma saker. Detta börjar likna en katastrof... :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
vad gjorde du nu då:D

bara att bocka av i att-göra-listan:D

Alltså neeej... Jag är inte sån egentligen, som jag framstår som i den här tråden, men jag slogs fan med en kille igår..

Eller alltså, han frågade om han fick sitta mellan mej och en kille jag snackade med, så sa jag nej, eftersom hela den andra soffan var ledig, han kunde ju fan sitta där i stället.
Så tryckte han sej ner mellan oss iaf, så sa jag till honom IGEN att jag sagt nej, och då blev han skitlack och spottade mej i huvudet. Jag med min korta stubin fick damp och slog honom hårt mellan benen. Han i sin tur fick rena dåndimpen, kastade sej över mej och bände mej baklänges över soffan ner på golvet. Han hann slå till mej i ryggen en gång innan killen jag snackat med fick fatt i honom och drog undan fanskapet för att snacka honom till rätta. Då stod han och spottade mot mej hela tiden, medan de snackade. Jag var ju arg som ett bi, så jag fällde ett par väl valda kommentarer, och han fick damp igen. Men den andra killen var typ dubbelt så stor som honom så han höll ju honom på plats utan några större svårigheter. Men sån idiot...
Sen sprang han omkring och kallade mej bitch hela kvällen. Så kom det nån töntig tjej efter ett tag, som också kallade mej bitch, så då blev jag lack igen och lappade till henne med... :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln