Det var IOFS inte första säsongen, men jag halkade i diket när jag skulle gå och pissa....
OCH BRÖT BENET!
(jag körde dock hem, och körde bil till jobbet på morgonen efter trots att jag inte kunde använda vänsterbenet, men dom mesarna skickade mig på lassarettet)
Jag gled omkull på rörken när fotpinnen/ljuddämparen tog i backen
(kryssade ej i trafik...)
Ja då fick man tyvärr bli en i mängden som kraschade första säsongen. Ligger hemma med 2 frakturer i ena handen och en lätt repad hoj
har gjort samma sak! suger ju.. lyckades dock hålla mig på hjulen den gången
600 mil hittills, min första säsong. Än så länge har de inte varit några skogsbesök
Ta i trä eller vad säger man? (blir ju lite fel igentligen)
Haha men nära har det varit
Nope, men nog satan hade det kunnat hända allt med lätthet. 5 års trafikerfarenhet av mycket bilkörning gav dock tillräcklig fantasi och erfarenhet för att kunna förutse 2 situatione rsom jag vet att jag som 16-åring aldrig hade klarat mig undan.
Vurpade första gången på tidsträningen till mitt första race ett par år senare. Har därefter vurpat totalt ytterligare 3 gånger och alla har som tur var varit på bana (Peppar, Peppar ta i trä!). Trots att det genom åren blivit en hel del landsvägsmil med i snitt drygt 2300m/säsong i 15-16 säsonger. Har haft en himla flax helt enkelt!
Jag räknar dock bort pinsamheter som vältning på garageuppfart när jag skulle ställa ner hojen men glömt fälla ut sidostödet!
Eller den gång då jag körde iväg med det förb... skivbromslåset i och var snabb som satan upp med foten dvs. hade båda fötterna på fotpinnarna när jag 1,5m senare ligger och sprattlar på marken till cafégästernas stora glädje! Men sådat räknas ju inte...eller!
Mvh!
// Niklas
Kan tänka mig att det blev pinsamt då du välte utanför cafegästerna!..
Men 2300mil/säsong.. det är bra jobbat det!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|