Krashen blev ett faktum - Man lever iallafall.....

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Ja... minsann.... tur att du finns kvar här i jordelivet Freppa... en satans tur... :bow Usch.... vågar inte tänka på vad som KUNDE ha hänt... :skrämd :(

Se nu till att krya på dig.... o återhämta dig snabbt..... jag håller tummarna..

Mer galenskap åt folket.... och DET är du bra på...!!! :D

//Mad
 

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Sorry

Hoppas du läker ihop och kan komma upp på två hjul nästa sommar.

Läste vad idioten i Corren hade skrivit och blev förbannad, fick intrycket att den livsfarliga motorcyklisten hade t.o.m bucklat till bilen och ingenting om att blinkersen inte fungerade.
Han ska fan få ett surt mail.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Freppa skrev:
Gladh: Skandalöst nog har de bara kanal 1,2 och 4 inom svensk sjukvård!!!!!! :skrämd

Aha... konvalecensen kan ta lite längre tid med ........
 

Bifogat

  • phil_mcgraw.jpg
    phil_mcgraw.jpg
    10.7 KB · Visningar: 424

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Glad att du mår förhållandevis bra.

Det är konstigt hur olika olyckor ter sig.
Kompisens brorsa körde av vägen i över 100km/h in i massa trän och stenar och klarade sig med blåmärken och svår hjärnskakning.

I början av Juni hoppade det ut en full student framför mig i ca 30km/h och jag bröt nyckelbenet och fick "flertalet Hjärnkonstutioner(blödningar)" Vilket iof. var ganska bra då jag inte ens kommer ihåg att jag låg på sjukhus än mindre att jag
hade ont.

Börjar på halvtid nu på måndag :rock
Har haft sååååå tråkigt, det enda roliga är att jag haft massor med tid att sola och jag har kunnat vara ute på sh hur mycket som helst :tummenupp
 

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Ja
Aj. Aj. Aj. Fan.
Du kan iaf glädja dig åt all "tur i oturen", även om du förmodligen inte känner dig som Alexander Lukas just nu. Krya på dig, Freppa!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Freppa skrev:
Gladh: Skandalöst nog har de bara kanal 1,2 och 4 inom svensk sjukvård!!!!!! :skrämd

Höj skatten!! :D



Nä, ragga lite sjuksköterskor, det torde väl vara den enda fördelen med att vara inlagd. Säger som alla andra, fan, nu kollar man avtagsvägar ännu närmare.
 

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R 1200 GS, XR600
Tråkigt att höra. Krya på dig.

En fråga jag alltid ställer mig när det varit 'nära' är: Vad hade jag kunnat göra annorlunda/se/tänka på innan för att det inte skulle hända nåt ?

Det har inte ett dugg att göra med vems 'fel' det var, utan går bara ut på att jag ska klara mig bättre nästa gång nåt liknande händer. För det lär det göra. Jag kan (möjligen) lära mig nåt, men jag kan inte lära alla andra.

(Även om killen som svängde utan tecken o uppsikt lärt sig nåt så hjälper inte det dig. Du o han lär knappast hamna i samma situation igen, iaf inte med varandra.)

/u
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Sin jag skrev tidigare Ulf så är det väl framförallt avsökningen av området som omkörningen sker på som blir min lärdom (förutom att inte lita på andra förare)

Jag scannade området framför mig, bakom mig och bedömde ingen fara. OM jag sett den lilla vägen in till vänster hade jag (tyvärr) gjort samma bedömning - det är ofarligt = kör om.
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Freppa skrev:
*snip*
Kyckling. Äsch, jag är fortfarande tillräckligt frisk för att kunna reta dig. Fast inte så starkt. ond kyckling. Kyckling är en dålig....Je ne sais qui!!! *host host host*

*snip*
Jamen det är inte samma sak jue...
Det känns som att vinna VM på walkover :(

Men jag är ju förstås en dålig människa så jag utnyttjar
situationen till att vara extra ondskefull nu när du inte kan stoppa mig.. :fakta :crash :D

WORLD DOMINATION!!! MUAHAHAHAUOUUU!!!!!!!!
*Irrar iväg från verkligheten i ett av Tiparol orsakat vansinne*

:D :tummenupp
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Toppa dosen med lite Ketogan och Citodon så kommer du snart bli en "Ax-wheeling maniac" a'la Mr Balowskie för oss som minns "The young ones" eller "Hemma Värst" som det hette i Sverige ("Helllooooooooo... It's Mr Balowskie, Your landlord..... Mmm... Coca Cola, symbol of free west......")
 

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vikingstad
Hoj
*såld*
Bilister är livsfarliga, ändå får Corren det att låta som att det var ditt fel som kör MC...
Höll själv i förra veckan på att hamna i sidan på en bil som gjorde vänstersväng utan att blinka - märkligt att så många nya bilar saknar den där lilla blinkersspaken.

Krya på dig!
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Skönt att höra att du är vid gott mod Freppa! Hoppas att du får ett bra tillfrisknande och att du är på benen så snart som möjligt igen.
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
fy fan ,inte rolig läsning , men du har tur att du lever.........
 

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
Personligen tycker jag vänstersväng på huvudled borde förbjudas för bilar, men misstänker att det kan bli svårt att få den motionen att gå igenom..

Skönt att höra att du fortfarande andas Freppa :tummenupp .
Du förresten, nu när du ligger där med nycklarna i fickan, kan jag få låna din änglavakt resten av säsongen? :crash
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Aj då! :(

Du hade tur som en tokig! Se till att krya på dig nu. :hej
 

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Freppa skrev:
Ace Nikki. Håller helt och hållet med. Jag uppmärksammade faktiskt inte skogsvägen in till vänster

Usch, har varit två turer till Öland senaste veckan och kört samma väg över Åtvidaberg hem. Det dräller av den sortens avtagsvägar den sträckan, och de syns inte alltid innan man är "precis framme".

Anledningen till att jag satt och spanande så intensivt efter dem var att jag var nödgad att stanna för att "uträtta ett ärende",
ändå missade jag ett par stycken just för att man inte ser dem i tid.

Addera icke fungerande blinkers...jag hade också kört om där... *ryser*

Krya på dig!

(Tror att det var dig jag såg på Gotland för en-två veckor sedan, då med jättefin blå Busa :( )
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Fenix: Såklart! Blås ner till Beviks och be att få låna den. Kör försiktigt dock, för jag tror inte den är "väg-värdig" just nu ;(

Flagga: Tack. Jo, det var nog mig du såg, tillsammans med en svart busa kanske? Det var Larsson. Vi var några från Potatoes som var nere och festade runt rätt så bra ;)
 

Mavve

Guest
RoLLER skrev:
Det gjorde ont i hela kroppen när jag läste :(

Måste faktiskt hålla med :(

Nåt jag funderar över: Varför gasade du inte? Jag vet hur min svarar på gasen och sticker och blir rädd när jag tänker på hur din borde svara :eek:

i vilket fall som helst, kul att se fler av dina inlägg än inga alls..... det menade jag :hej

750RR
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top