Bj
on the road again....
lät inget vidare kul det där.
Krya på dig ia.f!
Krya på dig ia.f!
sege skrev:Bra att det gick så bra som det gick, kunde säkerligen gått mycket värre.
Rullstol eller kryckor? Hur länge med gips och så?
Nästa gång du ska skälla på idiot-förare som kör in framför dig, GLÖM INTE VEVA NER RUTAN FÖRST!
Jag mötte dig i torsdags när du kom farande i en ball jänkar-ambulans! Var på väg upp till fjällen med tjejen, hon fick givetvis anti-hoj nippran när hon såg din instant-streetfighter-modifierade hoj dras upp på bärgaren...Stoppsladd skrev:Kom hem idag efter en liten visit i sidan på Volvo.
Spinky Spendrup skrev:Jag mötte dig i torsdags när du kom farande i en ball jänkar-ambulans! Var på väg upp till fjällen med tjejen, hon fick givetvis anti-hoj nippran när hon såg din instant-streetfighter-modifierade hoj dras upp på bärgaren...
Bra att det gick bra.
Stoppsladd skrev:Kom hem idag efter en liten visit i sidan på Volvo.
Mörbultad, blå,gul och öm i hela kroppen och med en 38cm lång spik i lårbenet så mår jag trots allt hyffsat bra...jag är ju vid liv
Turen var att det var på en 50 strecka och jag had kommit ca 500m från mitt hem så cykeln var inte ens varm så jag åkte lugnt. Kommer fram mot korsningen där det hela sker och möter mycket bilar jag är i princip ensam i min färdriktning. Plötsligt åker en guldfärgad volvo rakt ut från min vänstra sida och skall antagligen korsa vägen TROR INTE ATT HAN SÅG MEJ för jag hinner knappt bromsa alls och jag håller laglig fart mina broms spår var ca 3 meter fram till smällen. Sedan flög jag in genom passagerar rutan fram (visiret lossnade inne i bilen) och "hängde" med nån meter tills jag rasar ut och blir liggandes på vägen ca 3-4 m från själva krockplatsen. Blir såklart medvetslös en liten stund och vaknar upp bland glas,plast och så ser jag bara ben överallt ont, det är svårt och andas och jag känner direkt att lårbenet är av så jag ligger still. Resten är väl standard ambulans blabla skinnställ i flis....hojen skrot osv.
Fick som så många andra lov att skriva av mej lite här och hoppas att man ska må lite bättre.
Mitt mål är iaf att vara åter på vägen runt midsommar eller till semester iaf
More skrev:Bilder på hojen?
Kawapeter skrev:Krya på dig, fan !!!! Så vad blir det för hoj till semestern??
Bikerbitch skrev:Aj aj aj. Skönt som sjutton att du klarade dig! Lät riktigt otäckt det där!
Det går ju så fort också, ena sekunden sitter man upp på hojen, andra undrar man hur fasiken man hamnade i backen.
Krya på dig nu ordentligt!
Stoppsladd skrev:Japp vänder snabbt det där.
Och tack.
Måste gå å sova nu, kroppen e trött.
Vi hörs bikers!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|