Rimligtvis fastnade han halvvägs igenom och trillade ut samma väg som han kom...Villee skrev:Uppfatta jag rätt nu, du kör i 50km/h, du bromsar, kör in i volvon, flyger in genom högerfönster och flyger ut på vägen igen genom vänsterfönster?
.. nämen du får krya på dig och hoppas volvon får skulden och det går på hans försäkring!
Villee skrev:Uppfatta jag rätt nu, du kör i 50km/h, du bromsar, kör in i volvon, flyger in genom högerfönster och flyger ut på vägen igen genom vänsterfönster?
.. nämen du får krya på dig och hoppas volvon får skulden och det går på hans försäkring!
Jag knäpper alltid på helljuset inne i stan o i korsningar o annat, folk blir arga o blinkar o jävlas men de ere värt!PacMan skrev:Gött att det gick såpass bra!
Överväger nästan att köra med helljus, i alla fall när det är sol ute. Då kanske man syns lite bättre.
PacMan skrev:Överväger nästan att köra med helljus, i alla fall när det är sol ute. Då kanske man syns lite bättre.
triple skrev:kry på dig, smällen verkar ju knappast tagit på humöret!
Kan vara lite jobbigt med märgspikar, det blir svullet och jobbigt även utan gips det kan jag lova!
Men hur går det med skuld frågan, går du helt fri? Täcker försäkringen allt?!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|