asså, man börjar känna sig lite
Hur skada ska man behöva vara för att få något. De blir så satans gnidna när de ska betala ut något. men när de ska ha sin premie. då ska det fa-! gå snabbt. Inte en dag över tiden, så säger vi upp din försäkring!
Grejen är inte att "de" är så satans gnidna tror jag. Bilskrot & mc är kraftigt underbemannade - ett resultat av låga premier, skulle jag tro.
Tyvärr måste du gräva utav satan och komma med tydliga och sakliga anspråk för din utrustning och dina skador.
Hantverkare brukar säga att "det finns inget dyrare underhåll än billigt underhåll". Detsamma gäller förs.bolagen. Man betalar en jäkligt dyr premie för otroligt lite hos Bilsport & MC.
Servicenivån och kompetensen är hårt ifrågasatt ifrån min privata sida.
Som tur är så är jag sjukt kunnig i frågan och har kunnat driva min egen fråga men tog en jäkla tid och många växlingar.
Vad du än gör, att "ta i med hårdhandskarna" kommer bara att underminera dina chanser. Lugn och saklig - det är receptet.
Ta hjälp men lyssna inte på alltför många här på SH i forumet. Man vill kunna och visar stort hjärta för oss hojåkare men det blir mycket tyckande många gånger.
Blueridge och Fearhunter är klart inne på rätt spår!
Ni andra som läser, ta inte illa upp, detta är väl menat. Jag kan inte ett skit om rörmokeri, eldragning eller pensioner så då svarar jag inte i sådana ämnen heller.