Någon som har en aning om man kan få ner fotpinnarna mer? Finns det några specialfästen att köpa som sänker det hela?
Sen undrar jag hur mycket man kan höja styret? Jag har höjt 30mm men det är fortfarande alldeles för lågt för mig, får böja benen för att kunna stå upp och köra. Vill helt ha upp styret isch 1dm och fotpinnarna ner 30mm.
Ska bygga egna extraljus på till den också, någon som vet om det finns någon extra kontakt till helljuset som man kan använda till extraljus eller åtminstone ett relä?
Grym hoj i övrigt, köpte mig en på MC-kompaniet för några veckor sedan, har extra utrustat den med touringrutan och värmesäte samt ergo sätet för passagerare sedan dess.
View attachment 436895
Tjena. Utrustat hojjen med touringruta, är det KTM:s egen eller annan tillverkare? (Touratech?) Jag söker en som lyfter vinden lite högre än den standardmonterade på Adenture. Upplever att turbulensen hamnar mitt i pannan trots att rutan är i högsta och mest uppvinklade läget...
Jag ska kika på om man inte kan göra om fästet för framrutan lite så den inte glider till det högsta vinklade läget så fort man gasar lite. För mig hjälper den föga mot turbulensen mot hjälmen, det är jag för lång för.Tjena. Utrustat hojjen med touringruta, är det KTM:s egen eller annan tillverkare? (Touratech?) Jag söker en som lyfter vinden lite högre än den standardmonterade på Adenture. Upplever att turbulensen hamnar mitt i pannan trots att rutan är i högsta och mest uppvinklade läget...
Det är en 14 tror inte det finns någon garanti kvar
Är det någon som testat montera 1290 SA vindrutan plus frontkåpa (headligt mask) på sin 1190 ADV? Stort jobb? Se länk: http://advrider.com/index.php?threads/complete-1290-sa-windshield-installation-on-1190.1064687/
Rutan passar i alla fall rakt av . Varför inte bara den?
Av de bilder jag sett så ser det ut att bli ett så stort hål på under rutan när den dras upp. Enligt rerecensioner så ska det komma in mycket vatten den vägen vi körning i regn
http://advrider.com/index.php?threa...indshield-installation-on-1190.1064687/page-2Har inte haft något problem med detta, vart har du sett de recensionerna?
http://advrider.com/index.php?threa...indshield-installation-on-1190.1064687/page-2
Tror de var någonstan i denna tråd
Skickat från min SM-T585 via Tapatalk
Gäller specifikt 1190, frontkåpan skiljer sig mot 1290 som gör att du får ett hål mellan kåpan och rutan om den inte är lågt nerOk, kanske just specifikt vid 1190 montage, körde typ 300 mil i regn med 1290´n och hade inget speciellt konstigt med regnet förutom att det var blött
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|