Holy Rider
Med lem
Varför är du kränkt?Vet inte, är så jävla besviken och kränkt. Skall försöka programmera nycklarna först kanske.
Varför är du kränkt?Vet inte, är så jävla besviken och kränkt. Skall försöka programmera nycklarna först kanske.
Varför är du kränkt?
Tjenare!
Har kört r1 i många år innan och nu testat motard som inte var min grej så vill gå på sporthoj igen.
Har kollat på ktm rc8r 09 på blocket för 79000:- 790mil.
Tänkte höra vad man ska tänka på när man köper denna hoj?
Jag kommer inte köra bana. Är den för extrem för helg läraren på små vägar ute pålandes/skogen?
Tackar
Eddi
Denna hojen är det: http://www.blocket.se/vastmanland/Ktm_rc8r_52841552.htm?ca=11&w=3
Ligger inte många på blocket men priset varierar allt från 67000 - 83000
Jag bor i stockholm så det kommer bli en del stadskörning och trafik tyvärr. Läste i Bike att de fixat den "ryckiga" gången vid låga varv till rc8r 09 modellen. Någon som kan bekräfta?
Är den mycket sämre "komfort" än tex en r1? kommer köra en 40-50 mil då och då ner i landet. Gjorde detta med min r1 och det funka bra.
Tack för alla svar
Koppling har helt plötsligt slutat fungera. Med växel i och handtaget intryckt går det inte att snurra hjulet. Släpper jag på luftningsventilen och håller in handtaget kommer det ut vätska. Tips om hur jag felsöker vidare?
Är det förfarande samma känsla i kopplingshandtaget som tidigare innan den slutade att fungera? Är det bara när du skall snurra hjulet för hand den inte fungerar eller och-operation med motorn igång och växel i?
Finns de som har haft problem med sekundär cylindern till kopplingen dvs den som sitter framför drevet. Denna har släppt in luft/läkt. Bara läst om detta på nätet. Min andra tanke är att kopplingskorgens mutter släpt så att hela kopplingen rört sig utåt detta gör att tryckarmen inte når ut och kan trycka isär kopplingen. Bara att öppna kåpan och se efter. Luta cykeln åt andra hållet så rinner ingen olja ur.
Har en fråga om service på rc8:an. När man servar den kopplar man in dom till nån pc och torrkör den?
Det var en rc8 som var på 100 mils service och den varvades rejält inne i verkstaden och jag undrar om det fanns nån vettig anledning till det?[/QUOT
Vem vill inte höra en mäktig v-twin ifrån mattighofen vråla?
Vem vill inte höra en mäktig v-twin ifrån mattighofen vråla?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|