monza lalle
Ny medlem
Ok,,man kanske kan lära sig leva med klappret,,och som du säger mest i lågfart som det märks.
Ok,,man kanske kan lära sig leva med klappret,,och som du säger mest i lågfart som det märks.
Irriterande, men ska enligt uppgift inte inverka menligt på funktionen. Tycker bara att det är lite märkligt att du har dessa problem på en -17. På 1290 S, och T är detta åtgärdat.
Min är tillverkad månad 1 2017 så det borde som du påpekar inte vara ett problem på min hoj.
Skall kontakta en annan säljare och höra vad dom har att säga.
Var nere och hämtade en gt i helgen, 2017. Vilken maskin! Någon i tråden som har ett akrapovic slipon dom vill bli av med ?
Grattis!
Vart nere menar du att du hämtade den?
Ni i Stockholmsområdet som är runt 40, vad får ni betala i försäkring?
Svedea runt 13500kr/hel.
Verkar ej gå att ha på Bilsport o mc.
Ok, tack för svar ang försäkringspremien. 9100 blir det för mig på Svedea, 38 boendes i Svinninge.
Svårast blir som vanligt att försöka övertala sambon att vi behöver ny mc...
Haha..har du ABS idag? Annars är ju det en bra anledning, du kan även välja till värme i sadel. Kanske kan bli bekvämare med det också.
Skriv gärna här ifall du kommer fram till någon slutsats. Har samma åkomma; att framfjädringen känns lite glapp över vägskarvar etc. Inte brytt mig så mycket hittills, men eftersom min blir två år gammal snart så vore det ju trevligt att få det fixat på garanti om det går. Ska höra med DinMc ifall dom vet nåt...
Det är dax att lämna Hayabusan för en ny hoj.
Tankarna bollas mellan Aprilia 1100 Tuono Factory och Ktm 1290 Gt,n, (ja jag vet rätt olika hojar) Men det är dom enda som jag är sugen på.
Aprilian har jag kört är ju hur grym som helst, och försäkringen är löjligt billig 4700 hel/helår
Hade en 1290 Superduke innan busan och jag tycker att det var/är världens bästa hoj (älskar den) både på Europa touring och hemma. Men 18000 i försäkring Nää
Har sneglat lite på GTn och trodde att dom gjorde den till en snällare touring hoj.
men efter allt man hört och sett så verkar motorn ha liknande karaktär o hästar som SDn.
Och försäkringen för mig hamnar på 5700
Så jädra synd bara att GTn är såå Jä, sjukt ful i fronten (hur fan tänker dom).
Kanske får provköra GTn först.
Ja nu har jag det jätte jobbigt stackars mig
bild på min gamla SDView attachment 444075
Själv kollar jag också runt lite. Duktigt sugen på Tuonon. Kollar även på Ducati Monster 1200s.Det är dax att lämna Hayabusan för en ny hoj.
Tankarna bollas mellan Aprilia 1100 Tuono Factory och Ktm 1290 Gt,n, (ja jag vet rätt olika hojar) Men det är dom enda som jag är sugen på.
Aprilian har jag kört är ju hur grym som helst, och försäkringen är löjligt billig 4700 hel/helår
Hade en 1290 Superduke innan busan och jag tycker att det var/är världens bästa hoj (älskar den) både på Europa touring och hemma. Men 18000 i försäkring Nää
Har sneglat lite på GTn och trodde att dom gjorde den till en snällare touring hoj.
men efter allt man hört och sett så verkar motorn ha liknande karaktär o hästar som SDn.
Och försäkringen för mig hamnar på 5700
Så jädra synd bara att GTn är såå Jä, sjukt ful i fronten (hur fan tänker dom).
Kanske får provköra GTn först.
Ja nu har jag det jätte jobbigt stackars mig
bild på min gamla SDView attachment 444075
Hej!
Lustigt att du också väljer mellan Apan o KTM´en, hade också dem som favoriter. Men det blev KTM och jag är grymt nöjd, du får ju grym premie också. Jag betalar 6500kr/år/hel vilket jag är nöjd.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|