djulle
Medlem
Två helt olika motorkaraktärer, V-twin å V4. Tounon ser ut som stryk o billig vid pilotplatsen. Köp min, den står hos Lelles i Uppsala. Kommer troligtvis ut på måndag. Fullkittad.
Du vill inte byta din 1290 mot en Tuono ?
Två helt olika motorkaraktärer, V-twin å V4. Tounon ser ut som stryk o billig vid pilotplatsen. Köp min, den står hos Lelles i Uppsala. Kommer troligtvis ut på måndag. Fullkittad.
Du vill inte byta din 1290 mot en Tuono ?
Nu när jag (förhoppningsvis) hämtar `SD`n på Fredag 17/7.
Så funderar jag på Vad jag ska köra med/på för inställningar?.
Vad kör ni själva med på gata.
Stänger ni av TC samt Abs (bak) eller kör ni allt på.
För att köra på bakhjulet (som man självklart måste kunna) skall väl TC, vara avstängd?.
Har bara haft TC på min Bmw k13000 och där rörde jag aldrig något. =Touring .
Jo beställde en Dongle som visst ska komma ihåg senaste inställningarna.
Någon som har en sån och vet hur det funkar..
Haha Djulle, vill du tillbaka tyvärr inte. Kommer inte ha råd när jag pluggar. Samt att 1290 är skönare än Tuonon min finns om du vill köpa, dina ex saker sitter på hojen
uh..... 3405 hel/hel !??! ....
uh..... 3405 hel/hel !??! ....
Vansinnigt billigt, vet inte hur det är möjligt. Betalade en tusing i månaden för halvförsäkring med 990 superduke. Nu är jag äldre än 35 men är skriven i Linköping, inte på landet. ABS bromsarna gav också 601 kr i rabatt. Bara tacka och betala
Vansinnigt billigt, vet inte hur det är möjligt. Betalade en tusing i månaden för halvförsäkring med 990 superduke. Nu är jag äldre än 35 men är skriven i Linköping, inte på landet. ABS bromsarna gav också 601 kr i rabatt. Bara tacka och betala
Kolla så att försäkringsbolaget inte valt fel kategori på hojen. Hände mig, de satte 1290 som touring. Problemet hamnar hos dig om det händer något då den är felförsäkrad. Ring och dubbelkolla med deras överordnad.
Kolla så att försäkringsbolaget inte valt fel kategori på hojen. Hände mig, de satte 1290 som touring. Problemet hamnar hos dig om det händer något då den är felförsäkrad. Ring och dubbelkolla med deras överordnad.
View attachment 422035 En liten bild på pärlan.
Tog hojen till jobbet i morse.
Bäst att passa på innan Piss vädret brakar lös igen
Är det du som åker i mina hoods, Sollentuna med ett daineseställ?
Eller någon annan här?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |