Hur menar du? Vad skulle den praktiska nyttan vara?
Bättre aerodynamik när du wheelar
Vad är syftet mer än att vissa kanske gillar utseendet? Den ser inte ut att fungera som uppsamlare och som skydd tror jag inte det är något. Så är det bara estetiskt?
Nyheter för 2016års modell, någon som vet?.
Till 2016 kommer det en uppdaterad version av växeltrumman iaf. Vad som har gjorts vet jag ej men det är ett annat artikelnummer på den jämfört mot förut. Och det är jäkligt välkommet då åtminstone jag har haft problem med växlarna från start.
Vilka problem har du haft då? Själv tycker jag att det ibland är svårt att hitta friläget, annars har allt funkat bra.
Plötsliga stopp är aldrig bra.
Tycker du ska kolla in KTM club scandinavia. Där finns massa trevliga människor å så brukar de ha en eller flera bandagar per år som är mycket uppskattade.
Har du inte testat att köra på bana tycker ja du ska det. Mycket lärorikt och sjukt kul!
Jag själv har bytt märke, men är fortfarande med i klubben som ett svart får. Och polarna där är vänner för livet
Och nu har jag fått nya premien (helförsäkring) från Bilsport & Mc. Fruktade att de skulle höja priset rejält, men det stannade på 6273 jämfört med 5203 året innan. Då ingår även en trygghetsförsäkring på 428 kr. I bland är det en fördel att närma sig 50
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|