Första svenska testet på tuben? Fastbikes.se´s test i filmvariant
Lite pinsamt att han säger att redline är på 12k rpm , när rev limit är runt 10k rpm.
Första svenska testet på tuben? Fastbikes.se´s test i filmvariant
Haha, ja det var ju en miss. Hade missat den biten själv faktiskt.Lite pinsamt att han säger att redline är på 12k rpm , när rev limit är runt 10k rpm.
Hur kan den här videon inte ha postats ännu? It's a must have! Måste måste måste måste ha!
Ska jag verkligen skuldsätta mig i nästan 10 år... FÖR DEN DÄR?
Näe. Gör om, gör rätt. Det ser ju ut som en jävla bönsyrsa!
Hm, väldigt vad vinden har vänt på lite drygt en månad. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig, eller hur?
Men det är väl oftast så med nytt för vissa, att det måste mogna i viss mån av tid. Själv tycker jag den både ser grym ut och borde vara än värre i grymhet att köra.
Det jag hade svårt för först dock var instrumenteringen, men nu liksom tänker man inte på den mer. Allt annat som gör hojen råast uber alles gör de sämre kvaliteérna osynliga på nåt vis. Kärleken är blind, eller vad brukar man säga.
Det var väl snarare en djuup dipp i ha-begäret Men till mitt försvar så var vit färg inget som passade den (eller mig då) och kameravinkeln sög. Sen har KTM gjort en helt sanslöst bra PR-jobb
Så jag ska fanimej skuldsätta mig på ett eller anat sätt!
Såå, nån mer än jag som ska på det där jippot den 14:e?
Japp, jag. Och man fick tydligen inte ta med sig nån dit heller.
Hur kan den här videon inte ha postats ännu? It's a must have! Måste måste måste måste ha!
Noterade idag att priset nu är upplagt på Ktm's hemsida, 146 2 18 kritiserar...
Jag tror att dom kommer ändra det till 149 900kr snart. Var samma sak att smcr-13 var satt lägre iom dom inte översatt eurokursen rätt förra året. Sen påpeka jag det varför alla skrev 81900kr när det stod ett lägre pris på ktm:s sida. Då ringde den handlarn och bad dom ändra det.Noterade idag att priset nu är upplagt på Ktm's hemsida, 146 218kr...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|