Tips på en snygg tankpad?
Var ut och körde en runda idag, vilket j-vla as till att kunna gå och då har jag aldrig varit över 8000rpm
Gulnar inte den genomskinliga varianten?.
Har du redan fått din tailtidy, jag trodde de kom först i mars?.
Varför sälja/byta?.
Har du någon länk till någon sida som säljer detta transparenta tankskydd?
Lyssna lite nogrannare på slutsummeringen. Den är trots allt klockren. BMW är nästan prestandamässigt i nivå med SDR. BMW är det sunda förnuftets och också det mest ekonomiska valet. Men om jag en dag kvar att leva och ville ha min ultimata körning så är det SDR som jag väljer. D.v.s väljer du med logiken så väljer du BMW och väljer du med känslan så väljer du SDR. Så var god och välj. Priset kommer på köpet.
Vad fick du betala för Austin racing röret?
Kollade kontot och såg att det gått på strax under 9000sek för decat gp2 titanium röret, det systemet man förtfarande kan skjutsa med.
755 pund med frakt till sverige, blir samma kostnad som acra slip-on fast detta låter ju ganska brutalt
Blir nog till att rulla ut hojen varje morgon så gumman och barn inte vaknar när man ska till jobbet...
Oj, jag har missat att det kommer finns en till 1290 i Täby Vilken färg har du valt?
Jag kollade på Austin Racings hemsida, men såvitt jag kan se så finns bara gp1 och gp3, där trean är den som man kan ha kvar skjutspinnarna på.
HIttade du en vettig försäkring förresten? Jag fick ett bud av Folksam på 18 för halvförsäkring/helår.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |