Jonte76
Sporthojsnörd
Ser bra ut!=) va e det för lack du har?
Tack.Det är pulverlack.
Last edited:
Ser bra ut!=) va e det för lack du har?
Håller på å slänga på enduroflärpen på hojen! Nu är bara frågan, ska man behöva köpa ett nytt baklyse som är anpassat för denna? Har för mig att jag läst att det skulle gå å använda orginalbaklyset men det passar ju inte för fem öre!![]()
View attachment 183213
Kändes förövrigt väldigt lockande med ett powerpart-tillbehör som gör att man kan ta bort regplåten snabbt och enkelt om man ska svänga in i skogen (eller busa), säkert smart om regplåten varit ett par cm högreNår ej upp till hålen
View attachment 183214
Det ska följa med ett bakljus som passar perfekt på enduroflärpen. Alltså ett rött plastglas.
Beställ en mindre nummerplåt som du sätter direkt på fläppen. Finns lite olika webshoppar för sånt. Har tyvärr inte adressen i bakhuvet.
Ok, så man har alltså blivit blåst av lelles? Följde inte med nåt glas, så typiskt!![]()
Det är förståss ett alternativ, men efter de ca 400 riksdalerna som dendär aluminiumbiten kostade ska jag ha valuta för pengarna!![]()
den här snubben har en 11-11cm skylt som var riktigt smutt
http://www.showplate.se/butik/index.php
ja gjorde en liten specialare med RC klips på baksidan, så jag kan ha vilken skylt jag vill på vilken fläpp jag vill![]()
Är inte den där olaglig?
nä vadå ?![]()
Därför jag gjort samma fäste för att kunna ha den lagliga när man måste,
orginal könns kanske lite onödigt stor i skogen.....
allt skyltar som inte är vägvärket orginal är olagliga vad jag förstått.
...ja gjorde en liten specialare med RC klips på baksidan, så jag kan ha vilken skylt jag vill på vilken fläpp jag vill![]()
Njää det vill jag inte svära på. Det jag menade var att den eg ska följa med hela motorcykeln. Det är saker som följer med hojköpet alltså.
Om du köpt flärrpen som reservdel så kanske det inte följer med nåt glas.
Angående alu-biten så är det väldigt märkligt om den säljs i sverige om den inte passar till svenska standardplåtar :|
Stiligt!
Ok, då förstår jag! Är andra ägaren så glaset kanske har försvunnit någonstans på vägen! Tur att du sa det, tänkte ringa å klaga på dom imorgon innan![]()
Ja, var helt säker på att den skulle passa, känns som ganska bortkastade pengar men kan säkert komma på något roligt att ha den till; kanske som tavelram på väggen?
Använder man samma reflektor som orginal, men med ett annat glas eller är det annan reflektor som gäller också? Kändes som att den inte heller passade något vidare!![]()
/Jakob
där är ingen reflektor tror jag... bara själva lampan i en gummiring o rött glas utanpå.
Perfa, tack då vet jag!![]()
Hoppas det syns här
Pulverlackerade delar![]()
Har även ett gäng med aluminiumdelar som är på anodisering, lägger in bilder på måndag om så önskas
haha.... pallen oxå?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand