Rasorblade
Ny medlem
detta e till sx-modellerna
Last edited:
Kollade lite, och undrar om det passar?
Du vet inte om det finns något till Exc:n?
//J
Annars var det fint..
måste va jävligt vida o fladdriga byxor du har. annars fattar jag inte hur du fått in dom där. men köp skinställ.. eller linda med avgasbandage.
Slänger väl in en bild på en 525-kylare då för fan[/QUOTE
Har 525 kylare till salu! kolla på blocket http://www.blocket.se/vi/11106792.htm?ca=9_s
Kollade lite, och undrar om det passar?
Du vet inte om det finns något till Exc:n?
//J
Annars var det fint..
Hva slags dreving bruker folket på motard oppsettet sitt? Jeg har 14/45 nå og det funker dårlig ,litt for kort mellom girene
Anodiserat bakdrev, uppsamlingskärl för vevhusventilation/tank/kylare samt lite skräp som handtagsskydd etc etc
Anodiserat bakdrev, uppsamlingskärl för vevhusventilation/tank/kylare samt lite skräp som handtagsskydd etc etc
Ett sånt där uppsamlingskärl vill jag köpa! Darn va proffsigt det såg ut. Har du byggt det själv?
Ett sånt där uppsamlingskärl vill jag köpa! Darn va proffsigt det såg ut. Har du byggt det själv?
Ser bra ut! Du gillar svart va?
Skicka ett PM till Husaharry, så bygger han ihop ett uppsamlingskärl till dig. Det är för vevhusventilationen samt tank och kylare. Skall du inte köra bana så är det väldigt onödigt samt att din vevhusventilation går in till förgasaren...
Njää jag ska inte köra så mycket bana... lite iaf.... Jag tänkte mest på miljön. Vad pluggar du förgasaren med?
Ska du ha vevhus vent & Soppaslangar i samma
har alltid fått för mej att de kan bli baktryck i förgasaren om man har de så (även att det är luftning från kärlet)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|