Ok,,,prima!!! vad är en obekr nål??
Har precis varit på Svenssons LIVS
Köpte 10L för 64kr/L men som nämnt tidigare hade dom 10W-50 numera,
Påverkar det motorn nånting?
En annan fråga: Blir oljan sämre om den står i garaget under vintern? (Det är ej varm garage så där kan bli några minus grader under vintern.)
Jag kör OBEKR-nålen, öppnad luftburk, slipon. Med 165 i huvudmunstyckte så small den på gasavslag, satte i ett 172 munstycke istället och nu är det inte några smälla alls.
Kan det ha blivit för stort?
Boris min favorit. Tömde struten på olja idag och det var lite "flis" på magneten - 1330 mil. Ska jag vara rädd?
Du skall vara jätterädd så att dina knä skallrar och du springer och gömmer dig bakom soffan.....
Lite flis får man alltid men frågan är hur mycket och hur stora flisor. Har du en bild?
Hade kladdat ner händerna så bild uteblev. Men det var mikroskopiska flisor...bara lite på toppen typ. Misstänker att det är fullt normalt men eftersom den snart passerar 1400 så sitter jag och väntar på att något tråkigt ska hända
Är det bara spån/pulver så är det lugnt. Bitar/flisor skall man akta sig för...
Tänkte ställa av till november...om jag gör oljebytet i veckan och kör kanske 50-100 mil...måste jag göra nytt när jag ställer av för säsongen eller klarar den sig?
Det klarar sig
Vänder mig till er innan jag skruvar sönder halva hojen
På min 625 sxc-05 så tänkte jag skruva dit helsystemet idag,,,men får inte bort originalkröken,,,har fåttt dän ljuddämparen,,men nu ser det ut som jag måste plocka bort en jävla massa ,,typ stötdämparen o luftburken,,kan de vara så jävligt ? el är de bara skit bakom skiftnyckeln!!!
Lufta frambromsen.....är det bara trä på spruta med slang vid oket och spruta rätt upp till det inte bubblar?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|