Runt 170 km/h.Den orkar aldrig varva ur med 16/40 och offroadhjul i vilket fall.Vad är det för toppfart med 16/40 drevningen på SXC -04?
Runt 170 km/h.Den orkar aldrig varva ur med 16/40 och offroadhjul i vilket fall.Vad är det för toppfart med 16/40 drevningen på SXC -04?
vad tycker ni man ska ha för drevning om man mest kör stadskörning?
men ska ändå klara runt 150-160 km/h
Kurs i att ställa ventiler ??
Borde det inte vara en god ide??
Mitt förslag är:
Nån som kan detta i Sthlm bestämmer en tid och plats. Kanske föranmälan.
100-200:- per person.
Vad sägs, den som lär ut får några 1000 lappar. Vi andra lär oss hur man gör !
jag ska kolla/ställa mina ventiler snart (KTM 625 smc -05)
då skulle du kunna vara med så kan jag försöka lära dig(utan kostnad)
edit: bor i älvsjö så det är nära och bra.
Ställskruvar, skit i allt vad bladmått heter, kör 1/6 varv istället.3210405Är det skruvade eller shimsade ventiler på ktm:en? Ska nämligen snart ställa på min hoj för första gången också. Har gjort det förut på min gamla Suzuki DR650 och det var pilligt men ganska lägg men den var det skruvade på. Vad använder du för bladmått? Typ biltemas eller något special?
Bor också i Älvsjö/Fruängen men brukar inte se så många ktm i krokarna.
Är det skruvade eller shimsade ventiler på ktm:en? Ska nämligen snart ställa på min hoj för första gången också. Har gjort det förut på min gamla Suzuki DR650 och det var pilligt men ganska lägg men den var det skruvade på. Vad använder du för bladmått? Typ biltemas eller något special?
Bor också i Älvsjö/Fruängen men brukar inte se så många ktm i krokarna.
Jo det är nog jag, har en 05:a men sxc modellen. Varför kör du vid AVA?det e ställskruvar så det e enkelt
använder mig av ett 15mm från wurth... biltemas e de nog inge fel på....
jag tror jag har sett dig ett par ggr kör med 04ans bakdel va?
är ute och kör ett par ggr i veckan mest vid AVAmc
solid: om man skruvar ut den 1/4 och sen tillbaka hälften blir det väll 1/8 och inte 1/6 ?
Jo det blir det ju, men jag brukar inte ställa skruvarna så långt tillbaka, dvs inte riktigt hälften av det man skruvade ut, och det funkar.3210850det e ställskruvar så det e enkelt
använder mig av ett 15mm från wurth... biltemas e de nog inge fel på....
jag tror jag har sett dig ett par ggr kör med 04ans bakdel va?
är ute och kör ett par ggr i veckan mest vid AVAmc
solid: om man skruvar ut den 1/4 och sen tillbaka hälften blir det väll 1/8 och inte 1/6 ?
Jo det är nog jag, har en 05:a men sxc modellen. Varför kör du vid AVA?
Kanske får titta förbi någongång. Har inte tänkt på att det är bra att köra bakhjul där och jag behöver ju verkligen öva .känner inga andra på den här sidan av stan med hoj... så det blir mkt bakhjulövande där i min ensamhet... och sen så måste jag medge att jag har lite brist på körkort så då kan jag lika gärna hålla mig där om jag kör ensam...
Kanske får titta förbi någongång. Har inte tänkt på att det är bra att köra bakhjul där och jag behöver ju verkligen öva .
Nu har jag filmat lite när jag kör jag vet att det inte är så bra filmat eller klippt... men gjorde det mest för att lära mig lägga in film på datan från miniDV...
(måste dock hitta ett bättre program att göra det med, Windows movie maker våldtar kamerans kvalite )
http://www.youtube.com/watch?v=fOciXb4r_Hs
vad tycks?
Trevligt, det börjar arta sig.
Har du provat Vegas video?
Nu har jag filmat lite när jag kör jag vet att det inte är så bra filmat eller klippt... men gjorde det mest för att lära mig lägga in film på datan från miniDV...
(måste dock hitta ett bättre program att göra det med, Windows movie maker våldtar kamerans kvalite )
http://www.youtube.com/watch?v=fOciXb4r_Hs
vad tycks?
tack
nej men min polare snackade om att han skulle installera det åt mig... ska dock vara rätt komplicerat har jag hört
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari