Nä han menar nog det. Kör själv med 16/40Du måste mena 15 / 48? Jag menar 38 är ju i princip ett framdrev, bak =D
Jag har 15/40...fan va roligt...och funkar bra i 110 knyck.
Har en spricka i kylarslangen mellan ventilkåpan och ramen,3freak) så jag ringde till Jonte Engdahl för att få tag på en ny. Naturligtvis kunde han inte se vilken det var på sina bilder, så jag fick inte beställt den. Känns inte så motiverat att köra genom halva Skåne för att visa upp slangen, så jag undrar om det finns någonstans där man kan se KTMs delar samt artikelnummer?
//Ted
Har en spricka i kylarslangen mellan ventilkåpan och ramen,3freak) så jag ringde till Jonte Engdahl för att få tag på en ny. Naturligtvis kunde han inte se vilken det var på sina bilder, så jag fick inte beställt den. Känns inte så motiverat att köra genom halva Skåne för att visa upp slangen, så jag undrar om det finns någonstans där man kan se KTMs delar samt artikelnummer?
//Ted
@Rasorblade: Kan ha varit den bilden killen på JE hade när jag försökte förklara vilken slang jag ville ha, hittar nämligen inte den.![]()
Jaha, så var det ja. Tog för givet att det var till kylningen eftersom slangen ser exakt likadan ut.Mellan ventilkåpan och ramen, det är ju vevhusventilationen. Ingen kylarslang.
Själva slangen har Art.Nr 58430087000
Har bilden i en PDF, och hittar inte nån bild på sprängskisserna på KTMs sida heller.
Detta är till en 640 -02 men jag tror nog slangen är likadan till din.
En snabb fråga!
Jag behöver plocka loss däcken. Behöver jag en hasplåt för depåstället eller är det okej att dra upp den utan en sån.
Tänkte plocka bort däcken för att lacka fälgarna.
Något man ska tänka på när man gör detta?
/D.
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj