Hej, är det någon som vet vad nypriset på en ktm 625 -06 var?
Tyvär så vet jag inte, Dock vet jag att min är bättre än ny och till ett riktigt bra pris!
hehe okej, har redan en 625 och pappa en 660, men en nyare kanske kan vara intressant... Vill du sälja den i februari någon gång så skicka mer info plus bilder till Christoffer.Glavander@gtg.se
Gammalt inlägg men försöker ändå, köp mina orginalpipor och modda!ingen som har trimm ljudämpare liggandes eller vet om nån som har till en ktm 625 o6a köpes direkt sånna fall.
tjena, har en ktm 625 -05a har gått 1300 mil... de är min första hoj så¨jag undrar lite hur det ligger till med service intervaller och ska man behöva göra någon stor service? klyva motorn etc?
Mvh Håkan
Intervaller på olja är 500mil, ventilspel 1000mil på din tror jag. I övrigt är det inga stora grejer. Din kan nog rulla ett bra tag till innan du behöver klyva den. Självklart beror det på hur den e skött och körd, men jag skulle väntat att klyva den iaf till 2-3000mil.
Jag klöv min i somras. Då hade den gått ca. 1500 mil. Det är dock en 640, men den var som ny inuti! Hade inte behövt byta något över huvud taget om jag inte ville... Du kan nog vara lugn... om du inte kör som ett as...
Hallå hallå jag är ny här och även nybliven ägare av en 625 smc motard.
Och jag kommer inte riktgt överens med sökfunktionen här.
så jag har en fråga om vart man kan få tag på nå gryma dekaler till en 04,ans 625. gärna så gryma som möjligt
tack på förhand mvh johan...
Jag kan inte komma på något speciellt just nu, förutom det att på iaf 05'orna så brukar cylinderfotspackningen som sitter på från fabrik gå åt helvete ganska snabbt.Skall med en kompis nu i helgen för han skall köpa en 625 -06a som gått 150 mil. Är det något speciellt man bör kolla på ang 625an? Alla tips uppskattas
Jag kan inte komma på något speciellt just nu, förutom det att på iaf 05'orna så brukar cylinderfotspackningen som sitter på från fabrik gå åt helvete ganska snabbt.
Inte världens största grej, men ganska drygt.
Var det inte ett ganska genomgående problem, var väll tom några 06or som kom med papperpackning?Som också bara var vissa 05r.
Var tydligen inte alla som kom med dålig cylinderfotspackning.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|