crazy rider
Ny medlem
jag har fast det är på en 05a du kanske vill ha på en äldre modell? annars kan jag fixa det i morron tror jag
min hoj besiktades nyss men den rulla inte i genom ljuset var för högt uppe så det blända. så jag undrar hur man justerar det? och hur kan man se om det är bra?
jag har fast det är på en 05a du kanske vill ha på en äldre modell? annars kan jag fixa det i morron tror jag
Slänger ut en fråga här tänkte jag.
Jag kör en 640, som jag satt på en HSR42a på. Jag ska bänka den nu nästa vecka nångång, så jag undrar om nån av er med en 625a har gjort detta också. Vad jag är ute efter är om man med en HSR42a får ut mindre, mer, eller samma effekt som en original 625a med en FCR41.
Nån som har ett "bänkpapper" att ladda upp?
//Magnus
tack ska du ha... strax över 55hk... ja du, frågan är om jag får det.
Jag är rädd att du vinner...
Jag hoppas jag får lite nya tätningar till avgas-systemet, innan dess vill jag inte bänka. Vill ha det tätt först. Grejerna borde kommit, men har inte dykt upp. Jag slänger upp en bild på min bänkning sen när det är klart...
Funderar på att sätta på en exc lyktkåpa på min 625:a. Passar orginalinsatsen i den kåpan? Eller måste man skaffa en lyktinsats också?
Jag hittade sjävla kåpan som kostade 228,55kr. Om det är denna: (HEADLIGHT MASK BLACK, 5480800100030) Lyktinsatsen kostade strax över tusen-lappen.
MVH Mathias
bökigt skrivigt.. ktm 625 och 660 får du skjuts på f.o.m. 2005.
Funkar helt ok. Man sitter rätt ok tydligen, aningen hård sadel bara.
Tack men dollars räcker inte för det
jag försökte köra lite bakhjul idag men jag fick inte upp den 2andra växeln har org drevning så min fråga är är jag bara kass och det bara är och öva eller måste man dreva ner den för att få upp den någulunda lätt på 2an? en fråga till läste att 640n hade strypning på första och andra växeln på nått sätt har 625an det också?
Hej!
Gjorde ett oljebyte idag och tyvärr finns det lite spån på oljepluggarna.
Tyvärr hann jag torka av det innan jag tog kort så exakt mängd är lite svår att se men det täckte iaf hela fingertoppen när man drog av det på fingret...
Se bild
Är något på G att gå sönder? Eller är det normalt?
Hojen går bra för övrigt
Hej!
Gjorde ett oljebyte idag och tyvärr finns det lite spån på oljepluggarna.
Tyvärr hann jag torka av det innan jag tog kort så exakt mängd är lite svår att se men det täckte iaf hela fingertoppen när man drog av det på fingret...
Se bild
Är något på G att gå sönder? Eller är det normalt?
Hojen går bra för övrigt
jag försökte köra lite bakhjul idag men jag fick inte upp den 2andra växeln har org drevning så min fråga är är jag bara kass och det bara är och öva eller måste man dreva ner den för att få upp den någulunda lätt på 2an? en fråga till läste att 640n hade strypning på första och andra växeln på nått sätt har 625an det också?
Det där kändes lite för mkt för att jag skulle vara säker... men hur länge sedan var det du gjorde förra servicen?
Kändes som att det var rätt mycket mot hur jag brukar ha. Vet dock inte fliserna på bilden enbart var från pluggen eller om du filtrerade all oljan, för då vet jag inte hur mycket det brukar vara.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|