En i kompis gänget har haft sin hoj i 3 år och kan fortfarande inte kicka igång sin, jag ställde upp 5 st likvärdiga ktmer för att testa och hans var den som absolut var enklast att få igång så det är nog säkert en teknikgrej för din del. JPT förklarade det hela ganska bra tycker jag!Hur fan ska man göra för att kicka igång den? Pga min okunskap fick jag leda hojen 2 km härom sistone.
En fråga, är det mitt batteri som är dåligt eftersom startmotorn inte orkar dra runt utan att använda decompen
http://www.blocket.se/skaraborg/Ktm_smc_625___hostrea_21_29_9___42655091.htm?ca=15&w=3
kan jag köpa denna med gott samvete? för 33k
Helt omöjligt att säga.....
Jag föredrar att handla av privatperson då kan man känna på ägaren om han är en typ som underhåller grejerna och vet vad han gör eller han är ett förvuxet moppefucko. Nu vet du bara att företaget har bytt in cykeln och typ justerat ventilerna och kollat oljan. Huruvida priset är rimligt kan bara du bestämma efter en koll på blocket...
Tänkte sälja min 625 till våren. Hur ska man resonera angående miltalet? 1800 "lugna" mil bättre än 1000 hårda? Om båda servats enligt koranens alla regler.
Tänkte sälja min 625 till våren. Hur ska man resonera angående miltalet? 1800 "lugna" mil bättre än 1000 hårda? Om båda servats enligt koranens alla regler.
Är du sugen på 690?
Hårda eller lugna mil är väl till betraktaren att avgöra eller??? Alla tycker vi olika... Men som andra skrivit så kan man alltid fråga säljaren vad han/hon använt hojen till, så kan man bilda sig en egen uppfattning....
Tänkte ta en paus...tröttnat...för mycket kasst folk överallt.
Varvstoppet på bulten dagligen är väl hådare än att slanga i 80 på E4an?
Jag skulle avstå i båda fallen då....
Lite naivt att tro en motard enbart rullar på två hjul hela sitt liv....
Min har gjort de i 8 år då.... Då måste jag vara jätte naiv.....
Goretex och korvätarhjälm ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |