Vi jämförde lite bilder på hur det såg ut på hojarna och kom fram till att det inte funkar, inte utan massa pyssel iallafall, ville ha nåt jag bara kan slänga på utan att fixa nya fästen/distanser etc.
Någon som har nåt bra tips på billig slipon till 04an?
Prioritet ligger för mig på lägre vikt och lite goare muller (original låter så otroligt lamt), effekt är lite skit samma just nu, ligger inte och pressar max direkt och på bana kör jag ändå med original för ljudnivåns skull =)
Gillar verkligen ljudet ur akra, men tänker inte betala 10k för lite ljud och lägre vikt
Är dom nåt att ha? Brukar försöka vara smått skeptisk mot biltemagrejer, 50% av det jag handlat där är antingen fel eller icke fungerande
Annars finns biltema för 999:-
Nyss ville han ha bolt on...
Har ev löst mitt oljesölande i luftburken. Upptäckte att det inte sitter nån oljefälla i vevhusvent.slangarna...
Så beställde 2st (ser ut som grov scotchbrite)
Nån som har koll på vilken av dom 2 slangarna som den skall sitta i, eller ska det sitta i båda?
Å förresten finns det nån fördel med å köra utan då min inte hade nån...?
Mvh/mattias
Hur mkt olja har du i motorn, inte mer än hälften hoppas jag.
Har du kollat stickan eller i ögat?
Hej.
Är på jakt efter motardfälgar till min sxc 625 - 05. Vilken dimension på fälg samt distans ska jag ha?
Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Fram 3,5"x17" bak antingen 4,25"x17" eller 5"x17".... Å är inte den modellen med 20mm fram å bakaxel???
Tackar! Ja är det så? Någon som kan sprida ljus över det?
Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
50309081200 Lagerstatus: 1-3
WHEEL SP. FRO.USD43 185MM 2001
Finns såna distanser att köpa ens?Enda jag sett är för att konvertera åt andra hållet,dvs äldre hjul på gaffel avsedd för 26mm axel.Bara köpa distanskitet ifrån KTM om du får tag i 26mm fälg.
Finns såna distanser att köpa ens?Enda jag sett är för att konvertera åt andra hållet,dvs äldre hjul på gaffel avsedd för 26mm axel.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|