googla EPC removal för bra bildguider. Det lär redan vara gjort på din cykel. 99% av alla LC4 är det utfört på.
JA bakramen passar om du byter allt. Kostar dock på tok för mycket för att det skall vara meningsfullt.
Tack för svaret.
googla EPC removal för bra bildguider. Det lär redan vara gjort på din cykel. 99% av alla LC4 är det utfört på.
JA bakramen passar om du byter allt. Kostar dock på tok för mycket för att det skall vara meningsfullt.
Kan svara på den andra frågan.... Är de illa så får du även byta detalj 6 å 8 också... http://ktmshop.se/index.php?parts=y&hideleft=y&id=737&c=C04583400
Hur riskabelt är det att köra innan man reparerat dessa problem? Så jävla sugen att köra men vill kanske inte riskera fullständig motorrenovering bara för den skull... 584.40.026.000 (FREE-WHEEL FWD 332008 BLS) snurrar väl enbart när man använder startmotorn eller har jag fel?
Efter vinterns projekt med bl.a. byte till FCR41 och K&N filter känns det som att den inte riktigt lever upp till mina förväntningar effektmässigt och i rapphet. Har ju läst en massa andra trådar med folk som gjort samma ingrepp och en sak de alla har gemensamt är att de är helt chockerade över vilken skillnad i rapphet det ger. För att jämföra gasrespons så folk säger att den lättar utan bekymmer på 3an och med lite jobb ännu på 4an. Jag däremot får ta i som en dåre för att få den att lätta på 3an och 4an verkar helt omöjligt, inte ens ett litet lyft verkar möjligt. Den är bestyckad 48/168 med OCEKR nål som jag provat flera lägen men skillnaden är i mitt tycke minimal mellan t.ex. 4 eller 6 hacket uppifrån. Accpumpen är O-rings moddad och sprutar i ungefär en sekund, däremot tycker jag den sprutar "svag" stråle jämfört med vad jag sökt på youtube, nästan lite dimmigt och av ljudet att bedöma låter det nästan lite som den skulle suga luft medan den ska spruta.
Var skall jag börja söka eller justera? Förgasaren är köpt begagnad men fullständigt tvättad, renoverad och funktionstestad. Känns surt att satsa sådana pengar och ha ett slutresultat som inte är mycket rappare. Cykeln är för övrigt orginal drevad.
Får inte loss det fuckmothering jävla stiftet. Använder den medföljande nyckeln och en skiftnyckel. Panik. Tips mottages tacksamt. Nu ska jag gå och tröstäta glass.
JADet verkar rimligt med tanke på regnet. Finns det någon dräneringsskruv eller så till flottörhuset?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|