Kan man ta ur insatsen alltså? och bar asmälla dit orangea glödlampor?
Så klart de ska gå.... Allt går utom, nyfödda å tennsoldater, bara viljan finns....
Kan man ta ur insatsen alltså? och bar asmälla dit orangea glödlampor?
Du har säkert rätt.... Kolla lite på ktmshop.se å kom fram till att -05 å nyare är den utan insats å med insats är den mellan -02 till 04... http://www.ktmshop.se/index.php?action=showParts&id=1206&c=C04584140#partslist
http://www.ktmshop.se/index.php?action=showParts&id=1093&c=C05584145_9726E0#partslist
Hmm..Så att köpa gamla blinkersmodeller som man sedan meckar med, borde ordna biffen?
Hej!
är det nån som har koll på vad för fälgar som passar min hoj?
Jag har en lc4a sm -02 med 17 tums sm däck. Jag vill ha endurofälgar, vad behövs? andra distanser, hur är det med drev, är väl ryckutjämnare på min tror ja.
Ja vad behöver ja för grejer helt enkelt.
Tacksam för svar.
Rätta mig om jag har fel, men du behöver väl en annan gaffel också? Det sitter väl 320mm skiva på SM och gaffeln är anpassad för det..?
Om jag inte har helt fel så sitter det WP43 även på -02 som de gör på enduro varianten... Du har hastighetsmätar drivning me wire från navet å 20mm framaxel...
Va som behövs är annan utväxling till hastighetsmätaren nere vid navet för att mätaren ska stämma me hjuldiametern.. 640 har org. 300mm fram bromsskiva så de behävs samt okhållare för den diametern..
Klart de går å köra me 320mm skivan... Endurohjul förstås.... Finns me ryckutjämnare... Passar rakt av..
Jaså typiskt att ja inte hade hojen då, köpte den nu i oktober. Ja de blir ungefär samma pris nu också på nya grejer!Himla stor skillnad på -03 å -02...
-02 motard har samma framok som enduro... Inga problem me om ok som tar i ekrar... SMC från -03 har 4-kolvs ok som är mycke bredare, därför tar dom i me 21" framhjul...
Jag hade förra året nya fälgar me nya bromsskivor å ryckutjämnare till salu på blocket, men inget intresse förutom dom som undra om de passa på 690...
Nypris för allt utom däck å slang va över 16000:-
Hade de ute för 8000:-
Jaså typiskt att ja inte hade hojen då, köpte den nu i oktober. Ja de blir ungefär samma pris nu också på nya grejer!
okej men då är det inte överjäkligt med styr för att få dit grejerna å, kanon de. Fick du sålt fälgarna till slut?
Styren är väl c:a 800mm då...
Min hoj står ytterst otillgänglig just nu..
Du har inte möjlighet att mäta på din hoj? Hade vart grymt tacksam..
Om du ska köpa biltema styre se fan till att kolla längden på deras fatbar. De skiljer sig rätt mkt och man får kolla på lappen. Man trodde de skulle ha snarlika längder annars blir det väkdigt tight m reglagen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|