Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Nej, har pluggat där.
har du en sånhär slang på bilden så har du förmodligen de.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=291291&d=1256159499
Hur står sig en 640 mot en XR650?
Har alltid varit sugen på en XR650, men nu när jag har en KTM så undrar jag om det är värt att köpa XR650n istället för KTMn?
Hur står sig en 640 mot en XR650?
Har alltid varit sugen på en XR650, men nu när jag har en KTM så undrar jag om det är värt att köpa XR650n istället för KTMn?
Skiljer det något i prestanda?
Min hoj sitter det Sebring effektsystem på, är bestyckad för detta, samt att SAS verkar vara bortplockat.
Om du är nöjd med KTM'n men vill ha en lite lite smidigare, skaffa en SC eller SXC!
Om du är nöjd med KTM'n men vill ha en lite lite smidigare, skaffa en SC eller SXC!
Var beställde du ifrån?
Racestyles?
Eller byta tank & sadel känns billigare.
Har inte beställt ännu.
Nää varför det?
Tycker fortfarande att hojen känns hur smidig som helst.
Ser ingen mening med att skaffa en annan eller byta plast.
Är ju ingen ful Adventure jag har
Föresten.
Exakt vad är det som skiljer på 625 och 660 jämnfört med 640n i motorn?
Min är på 40kw (54.4hk) enligt regbeviset, samt att motorn är på 625cc.
Hur mkt hk är det i 625 resp 660?
Inget som skiljer i motorn på 625 och 640. Däremot har 640 en skitförgasare.
Det som skiljer 625 och 660 är att 660 har 54 kubik mer och väger mindre då den inte har batteri och elstart!
Okej. På det viset. Så 660 har samma motor som 690?
Men vad sitter det för en "skitförgasare" på 640n då?
Vad för märke?
Vore bra att veta i fall något är gjort med min hoj.
Föresten.
Vad alla hakar upp sig på vikten.
Är ni ett gäng fjollor som har dyslexi eller vad är det frågan om?
Värre viktfanatiker har jag inte läst om .
Ett kilo hit eller dit är ju skitsamma.
Nu tog du i lite väl va?
625 och 640 har väl 624cc och 660 har 654cc.
Vad som skiljer i effekt är jag lite osäker på då de flesta 660 är reggade på 21kw. Men 660 är helt klart piggare än 625 som är piggare än 640.
Okej. Då har man blivit lite klokare.
Så det skiljer bara på förgasaren mellan 625:an och 640n.
Ang vikthysterin så är det bara att läsa i trådarna.
"Åh sitter ingen startmotor på min hoj, men det gör inget. bara massa extravikt osv"...
Ja, sen är det nog större tank och komfortsadel på 640 också.
Ja, men det är bara en fördel.
Då kan man ju busa ännu längre.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |