Ktm 660

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
NisseNutz skrev:
2622245 Hjärt och lungräddning! Tråden håller väl inte på att dö ut? Dra igång nån diskution. Det här är ju min favorittråd!

Slänger in en bild för att locka :tummenupp

En annonsbild jag såg på blocket. "Nu ska pärlan säljas"

vafaan vi kan inte ha en plastraket här i.......

Här kommer bilder på min hemkomna nyrenoverade omgjorda 660

Bifogat

• 660 011.2.JPG
    660 011.2.JPG
    134.1 KB · Visningar: 213
  • 660 013.2.JPG
    660 013.2.JPG
    110 KB · Visningar: 191

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Rasorblade skrev:
2622402 vafaan vi kan inte ha en plastraket här i.......

Här kommer bilder på min hemkomna nyrenoverade omgjorda 660

Shit! sorry tänkte inte på det. Får försöka gott göra alla som chockats hårt av bilden med min genialiska paintfixade bild :D

Hon gillade hojen men den kändes lite stor för henne samt att hon tyckte att framdäcket var väldigt slitet :tungan

Bifogat

• fixad.JPG
    fixad.JPG
    59.4 KB · Visningar: 186

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Får också bidra med att hålla tråden igång! Vad tycks om mina nya grips :)

Bifogat

• 20061121172.jpg
    20061121172.jpg
    60.1 KB · Visningar: 82

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Razor som jag sagt tidigare så är din moppe riktigt fräsig. Noterar ny orange chedjja, pimp styre och bling slang på tanklocket :tummenupp

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
kör ni inget med era hojar längre?
jag bränner på som vanligt. I helgen blev det riktigt mycket ktm. Först körde jag 16 mil med min 660 lördagen och sen körde jag 3 timmar motorcross med min 525'a samt 12 mil med min 660 på söndagen.
Motarden stortrivs ju så här på hösten :yoparty

Jag skickar in en bild på min hoj också. Det är så gott som helt orginal men den är fin i alla fall tycker jag :tummenupp

Bifogat

• minktm660liten.JPG
    minktm660liten.JPG
    50.6 KB · Visningar: 154

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
bmwjohan skrev:
2622907 kör ni inget med era hojar längre?
jag bränner på som vanligt. I helgen blev det riktigt mycket ktm. Först körde jag 16 mil med min 660 lördagen och sen körde jag 3 timmar motorcross med min 525'a samt 12 mil med min 660 på söndagen.

Jag skickar in en bild på min hoj också. Det är så gott som helt orginal men den är fin i alla fall tycker jag :tummenupp

Nej den får stå och vila nu även fast det är så gott som bart ute nu igen. Men heders åt dig som håller ut :tummenupp

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
bmwjohan skrev:
2622907 kör ni inget med era hojar längre?

Jag njuter inte så mycket av att åka 125:an i kyla och blöta. Jag körde hela tiden och sa att jag inte skulle sluta till snön kom. Vilket resulterade i att jag fick åka hem i en snöstorm (en onsdag för ett par veckor sen). Det tog över en timma att köra hem, distans 6km. Resulterade också i böjd fotpinne, växelspak, backspegel, blinkers och egot.

Därför är jag nästan säker på att om jag ställer på hojen blir det snöstorm igen och jag vill inte förstöra för de som fortfarande åker :tungan

Sen åker det en finfin tjej på samma buss som mig hem :D

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
NisseNutz skrev:
2623011 Jag njuter inte så mycket av att åka 125:an i kyla och blöta. Jag körde hela tiden och sa att jag inte skulle sluta till snön kom. Vilket resulterade i att jag fick åka hem i en snöstorm (en onsdag för ett par veckor sen). Det tog över en timma att köra hem, distans 6km. Resulterade också i böjd fotpinne, växelspak, backspegel, blinkers och egot.

Därför är jag nästan säker på att om jag ställer på hojen blir det snöstorm igen och jag vill inte förstöra för de som fortfarande åker :tungan

Sen åker det en finfin tjej på samma buss som mig hem :D

jag körde hoj till jobbet den onsdagen när snön kom. fick leda hojen hela vägen hem, dock bara tre km för mig. men detta var ju länge sen. jag har avnjutit massor av härliga ktmdagar efter det :D
jag var ute och körde igår natt tex. en timme runt 11 tiden på kvällen. snustorr asfalt och mycket bra grepp i kurvorna :yoparty

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
bmwjohan skrev:
2623027 jag körde hoj till jobbet den onsdagen när snön kom. fick leda hojen hela vägen hem, dock bara tre km för mig. men detta var ju länge sen. jag har avnjutit massor av härliga ktmdagar efter det :D
jag var ute och körde igår natt tex. en timme runt 11 tiden på kvällen. snustorr asfalt och mycket bra grepp i kurvorna :yoparty

Ja men du bor ju i Kazakstan :D, Jag bor i södertälje och här är det fanimej alltid blött numera. Regnar fan vare kväll och ibland på dagarna också.

Men jag ska inte sticka under stol med att jag är avundsjuk på dig. Hade jag haft körkort för ktmen hade jag garanterat kört nu, men det har jag ju inte :gnissla

Juha-p

Medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Lowrider Bobber
Nu e Duken såld och en 660 ska införskaffas. Nån som har till salu? Om man köper en 04 är det dyrt att modda till 05 ans utseende?

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Juha-p skrev:
2623811 Nu e Duken såld och en 660 ska införskaffas. Nån som har till salu? Om man köper en 04 är det dyrt att modda till 05 ans utseende?

Köp en 05a direkt. blir nog billigare och då får du dubbel avgassystem på köpet också!

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Jag förstår inte varför KTM gör 660 utan el-start. Visst den blir tyngre men vad gör det. KTM sätt dit el start och ta bort något annat onödigt eller bara smäll på el starten och så får den personen som inte vill ha elstart ta bort den om han eller hon vill. Tycker jag iallafall!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024