Allt beror på temperatur, underlag, typ av körning etc. Men 1.7 är väl bra.Rumpel skrev:2631846Ingen som vet vad det är rekommenderat däcktryck i ett par dunlop slicks?
Allt beror på temperatur, underlag, typ av körning etc. Men 1.7 är väl bra.Rumpel skrev:2631846Ingen som vet vad det är rekommenderat däcktryck i ett par dunlop slicks?
Aphex skrev:2634151Någon som hunnit snickrat ihop någon ny bakdel än? Har "cross stänkan" + en ufo/exc universal flärp idag men vill använda mitt diodlyse istället. Vill ha en så laglig/snygg bakdel som det går. Är det ok att fästa en liten röd reflex på nr. skylten under skattemärket exempelvis?
Rasorblade skrev:2634266Har blivit stoppad ett flertal ggr och ingen har sagt ngt om just reflexen. allt annat har de klankat på men inte just reflexen...
Rasorblade skrev:2634266Har blivit stoppad ett flertal ggr och ingen har sagt ngt om just reflexen. allt annat har de klankat på men inte just reflexen...
bmwjohan skrev:2636189bör man bestycka om förgasaren så här på hösten?
jag är ute och kör med min nästan varje dag och jag har inte märkt någon skillnad i effekt. Går varken bättre eller sämre. Behöver jag inte bry mig då?
Det är förjävla bra fäst ute nu. Igårkväll hade jag i fotpinnarna i rondeller. Det var runt 23 tiden på kvällen. Mc-säsongen måste va rekordlång detta år!!!
I helgen blir det nog inhandling av en R1'a. Hoppas att vädret håller i sig då så att man kan ösa med den också.
Nån jävel har brutit av ena bakblinkersen på min 660. Någon som har koll på vad det kostar att köpa nya blinkers orginal resp vad miniblinkers kostar. Kanske borde byta när det ändå är paj.
bmwjohan skrev:2636189bör man bestycka om förgasaren så här på hösten?
jag är ute och kör med min nästan varje dag och jag har inte märkt någon skillnad i effekt. Går varken bättre eller sämre. Behöver jag inte bry mig då?
Det är förjävla bra fäst ute nu. Igårkväll hade jag i fotpinnarna i rondeller. Det var runt 23 tiden på kvällen. Mc-säsongen måste va rekordlång detta år!!!
I helgen blir det nog inhandling av en R1'a. Hoppas att vädret håller i sig då så att man kan ösa med den också.
Nån jävel har brutit av ena bakblinkersen på min 660. Någon som har koll på vad det kostar att köpa nya blinkers orginal resp vad miniblinkers kostar. Kanske borde byta när det ändå är paj.
NisseNutz skrev:2636196Om du byter så köper jag mer än gärna en blinker av dig. Min vänster bak är av . Men orginal är väl inte så stora? Iofs så är kanske miniblinkers billigare och då är ju valet enkelt
Aphex skrev:2636240Köp blinkers som sitter på nya 525. Samma form men lite mindre i storleken Kostar nog runt en hundring styck om jag inte minns fel.
Originalen är stora
NisseNutz skrev:2636250Ok då men men jag måste hålla budgeten nere på mitt hojjande. Har inte riktigt råd med allt Har råd att byta kedjan nu och kanske ett par backspeglar till ktmen om jag har tur.
Aphex skrev:2636268Jo känner igen det där. Listan på vill ha prylar tar aldrig slut
NisseNutz skrev:2636320Jag har ingen sån lista faktiskt. Min lista har jag fått från farsan där han säger vad jag MÅSTE ha för att han ska släppa ut mig på vägen. Han gillar absolut inte min körstil och ännu mindre att jag byter upp mig.
Sen blir han jävligt nervös när jag snackar om en wheeliemaskin och kollar på snubbar som slangar på internet hela tiden. Han förstår ju varför jag köpte motard.
Och om han märker att jag kör den ostryp så
Och då låser han den och då blir jag
typ...
yates skrev:2637037Nån som har gjort ngt för o få lite bättre bett i orginalbromsen (fram). Tycker den e ngt sumpig.
Bättre belägg etc... Eller ska man gå på ett helt nytt kitt?
Gnutten skrev:2637029Klok farsa du har, för inte vill du ha förlängning av kortet om du blir stoppad?
-MLM- skrev:2637087Magura radialkit
bullet ride skrev:2638823tjena!!
läste lite i användar handboken om min 660-05:a...där står de att den väger 134kg
men de är ju 4 kilo mindre än 06:an nån som har en aning vad de kan bero på eller de är bara ett tryck fel? ska ju vara samma hoj?
Tänkte "kapa sönder" min bakram å styra till det lite i vinter på min.. Får jag det å funka så hojtar jakällholm skrev:2631738Någon som vet om det går o montera en EXE bakskärm på en 660????????
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|