Sillen skrev:2687232ingen skillnad på 625/640/660 i bakhjulet
Jo det är ryckutjämnare på SMC och inget på SXC därav något smalare fälg!
Sillen skrev:2687232ingen skillnad på 625/640/660 i bakhjulet
Det är samma bredd på navet ändå.Gnutten skrev:2688256Jo det är ryckutjämnare på SMC och inget på SXC därav något smalare fälg!
Andersj skrev:2686070Det tar max 5 min att ta bort styret så du hinner nog kolla dom också,. Och när du ska ställa ventilerna så lita inte på klickljudet från kicken, det stämmde inte ett dugg på min hoj.
Gnutten skrev:2688256Jo det är ryckutjämnare på SMC och inget på SXC därav något smalare fälg!
Sillen skrev:2688491sant, men mitt svar var på om de va lättare att sätta på offroad(cross)hjul på en 625:a än en 660, på en motard
625 SXC ser ju inte likadan ut, annan sving mm
Busaberg skrev:2688399Det är samma bredd på navet ändå.
bmwjohan skrev:2688483jag ska byta till miniblinkers bak på min 660.
hur gör man för att komma åt sladdarna? jag lossade på några skruvar men det hände inget. på "lådan" som blinkersladdarna och sånt finns i så sitter det som en rund plugg/lock. ska man ta bort den?
jag fattar helt enkelt inte hur man gör. kan någon förklara så att jag slipper testa mig fram och ha sönder hela bakändan på hojen.
körde förövrigt 35 mil med min 660 nu i nyårshelgen
Aphex skrev:2689280Jag tog bort lyktglaset och pillade ur insatsen. Klippte flatstiften och ersatte med nya rundstift, klart . Alt är väl att köpa på sig ett extra blinkerskablage.
bmwjohan skrev:2689332hur får man bort lyktglaset då? fäster det på baksidan på något sätt eller? jag har för mig att det inte finns några skruvar på utsidan.
miniblinkers har jag redan köpt. två små svinsnygga för 180kr totalt. en orginal kostar mer.
bmwjohan skrev:2689332hur får man bort lyktglaset då? fäster det på baksidan på något sätt eller? jag har för mig att det inte finns några skruvar på utsidan.
miniblinkers har jag redan köpt. två små svinsnygga för 180kr totalt. en orginal kostar mer.
Rasorblade skrev:2689362Jag köpte oxå ett par "svinsnygga" miniblinkers.....bara det att när jag skulle köpa nya glödlampor till dem så kostade de 60kr styck.....
Aphex skrev:2689350Originalblinkersen har en skruv på baksidan.
bmwjohan skrev:2689554jo den stora skurven har jag sett, men då lossar man väl bara blinkersen. man kommer ju inte in i "lådan som sladdarna försvinner in i".
Vilken skärm menar du??källholm skrev:2690267Någon som har monterat en Enduro bakskärm på en 660,har sett att det är folk som har det,men undrar vilken som passar,och om det är mycket jobb att få dit???? 660 -03
Ha de gott
typ EXE´ns bakskärm,den är ju mer rak baktill.eller något liknandeRasorblade skrev:2690277Vilken skärm menar du??
Den här är ju ganska vanlig på LC4 å passar direkt på orginal bakram.. Ska du ha EXC så blir det en massa jobb/pengar för att få det brakällholm skrev:2690397typ EXE´ns bakskärm,den är ju mer rak baktill.eller något liknande
källholm skrev:2690397typ EXE´ns bakskärm,den är ju mer rak baktill.eller något liknande
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |