Ktm 660

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Tackar för hjälpen. Jag tror 660 har kolvar på båda sidor så då borde jag kunna skaffa den flytande skivan?

Blev fundersam eftersom orginal inte är flytande på 660. Allt mitt bromseri är orginal.
660 har 4-kolvs Brembook och en halvflytande (semiflytande?) skiva orginal. Samma på alla LC4'or.

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Ok, så jag kan göra som dig Razorblade och köpa en flytande och den ska passa bra.

Jag har nog blivit lite klokare nu.

Men jag stör mig på att jag inte fått något svar ifrån Bikeshop om priset och om den passar min hoj :mad:

Någon annan som kan slänga iväg ett mail och fråga åt mig?

www.Bikeshop.se
styling
bromsskivor
Lucas Alien

Ska som sagt passa 660 -04

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ok, så jag kan göra som dig Razorblade och köpa en flytande och den ska passa bra.

Jag har nog blivit lite klokare nu.

Men jag stör mig på att jag inte fått något svar ifrån Bikeshop om priset och om den passar min hoj :mad:

Någon annan som kan slänga iväg ett mail och fråga åt mig?

www.Bikeshop.se
styling
bromsskivor
Lucas Alien

Ska som sagt passa 660 -04

Ring dom ,kanske ?

Last edited:

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Ingen som känner att dom vill bli av med sitt orginal 4kolvsok.. Har 2kolvs nu på min 02a juh :(

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Är det ingen som vet någon sida eller nått som tar upp det här med hastighetsmätaren på 660n? Tänkte mest om det fanns några roliga funktioner som inte står med i boken! Brukar ju finnas lite sånt roligt ibland?!

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Är det ingen som vet någon sida eller nått som tar upp det här med hastighetsmätaren på 660n? Tänkte mest om det fanns några roliga funktioner som inte står med i boken! Brukar ju finnas lite sånt roligt ibland?!

Ok vad är det du saknar utöver de massa funktioner du har i den nu?

Ingen som känner att dom vill bli av med sitt orginal 4kolvsok.. Har 2kolvs nu på min 02a juh :(

Som supermoppe sade! --> http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43782#

Last edited:

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
min kedja är helt slut. mätte den idag och den var 28cm mellan 18 länkar, får max vara 27,2. måste vara mina 12542345 senaste wheelisar som dödat den :D

vad ska man köpa för kedja egentligen. jag vill ha en kedja som pallar med att man kör på bakan hela tiden. nån viss sort som rekommenderas?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
min kedja är helt slut. mätte den idag och den var 28cm mellan 18 länkar, får max vara 27,2. måste vara mina 12542345 senaste wheelisar som dödat den :D

vad ska man köpa för kedja egentligen. jag vill ha en kedja som pallar med att man kör på bakan hela tiden. nån viss sort som rekommenderas?
Kommer inte ihåg vilket märke om det var RK eller DID när jag var hos Olle "mcsport" som sade att han hade kört ett helt Dakarlopp på en & samma kedja!

Mitt drivpaket är också slut så fick tag i en x-ring DID kedja från Ebay tillsammans med lite andra grejer till min hoj. Kedjan gick på 460:- :)
Ska köpa ett nytt bakdrev och den här gången blir det fan inte Alu igen!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling

Bättre teknik när du skall lyfta ?

:)

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Kommer inte ihåg vilket märke om det var RK eller DID när jag var hos Olle "mcsport" som sade att han hade kört ett helt Dakarlopp på en & samma kedja!

Mitt drivpaket är också slut så fick tag i en x-ring DID kedja från Ebay tillsammans med lite andra grejer till min hoj. Kedjan gick på 460:- :)
Ska köpa ett nytt bakdrev och den här gången blir det fan inte Alu igen!

Jag fick hem mitt nya orangea bakdrev häromdan :yoparty

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...