Ktm 660

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Skåne, i en Skånelänga.
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
Inget mer till salu:) Verkar som folk gärna inte säljer sina 660, det kanske jag oxå förstår sen när jag skaffat en med hhehe.
Skicka PM om ni har ngt iaf..
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Inget mer till salu:) Verkar som folk gärna inte säljer sina 660, det kanske jag oxå förstår sen när jag skaffat en med hhehe.
Skicka PM om ni har ngt iaf..

Nejdu, jag ångrar att jag sålde min. Skitkul hoj för vettiga försäkringspengar (3200 hel/hel), funkar dessutom bra på bana... :huvet
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Jag håller också på att leta upp en 660... Har dock inte bestämt mig om jag ska ha en -05 -06 eller en -04 eller tidigare. Det lutar mot en -04 för min del. MEN det är ju lite småcoolt med dubbla pipor som -05 -06 har. ;) Men inte så kul när man klotar kanske... Risken är då stor att nån utav dämparna går åt skogen... Ett annat plus är att man får skjutsa på -05-06. Hmm...
 
Last edited:

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Skåne, i en Skånelänga.
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
Jag håller också på att leta upp en 660... Har dock inte bestämt mig om jag ska ha en -05 -06 eller en -04 eller tidigare. Det lutar mot en -04 men det är ju lite småcoolt med dubbla pipor. ;) Men inte så kul när man klotar kanske. Ett annat plus är att man får skjutsa på den. Hmm...

Vad då får man skjutsa på 04-06 ans model? Min kompis köpte precis en 04 där satt inga pinnar bak på den iaf.

Säg inte sådär! Jag som hade tänkt mig kunna leva utan min 660 i sommar :/

Skicka PM om du har säljtankar:)
 
Last edited:

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
Vad då får man skjutsa på 04-06 ans model? Min kompis köpte precis en 04 där satt inga pinnar bak på den iaf.



Skicka PM om du har säljtankar:)

Min 06:a får man skjutsa på iallafall,. Dock gick det väl ca 1 km innan tjejens arsle hade domnat bort av vibrationerna. Det var första och sista gången hon ville åka med..
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Vad då får man skjutsa på 04-06 ans model? Min kompis köpte precis en 04 där satt inga pinnar bak på den iaf.

Vad jag har hört så får man skjutsa på den nyare modellen... Men inte -04.

Min 06:a får man skjutsa på iallafall,. Dock gick det väl ca 1 km innan tjejens arsle hade domnat bort av vibrationerna. Det var första och sista gången hon ville åka med..

:) Så pass! Då ska man inte det bli avgörande när man väljer årsmodell alltså. Man kanske FÅR skjutsa men det kanske inte helt enkelt går att skjutsa. :näsblod
 
Last edited:

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Ikväll är det dags att kika på en 660... "It is nice!" Boratstyle!
Återkommer när jag köpt hojen, vet redan allt om den! 8)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top