Bänkpapper.....Jag var och bänkade 660 idag och fick 69,63 NM (på bakhjulet) vid 5300 rpm. Inte konstigt att det är lätt att få upp framhjulet i vädret!
Bänkpapper.....Jag var och bänkade 660 idag och fick 69,63 NM (på bakhjulet) vid 5300 rpm. Inte konstigt att det är lätt att få upp framhjulet i vädret!
Nja, jag lånade en bättre (och en riktigt bra kostar mellan 500-1000). Men Clas Ohlson t.ex. har för runt 200 som nog i alla fall är bättre kvalitet än den jag köpte.
Jag var och bänkade 660 idag och fick 69,63 NM (på bakhjulet) vid 5300 rpm. Inte konstigt att det är lätt att få upp framhjulet i vädret!
Inte mer?2806969Jag var och bänkade 660 idag och fick 69,63 NM (på bakhjulet) vid 5300 rpm. Inte konstigt att det är lätt att få upp framhjulet i vädret!
Inte mer?
Min 640 har 61nm med annan förgasare och andra pipor.
På med rallykam så har du väl 69 nm också
Aphex: Inget helsystem, bara ljuddämpare och kam.
har du bara bytt ljuddämpare och kam?
vad kostar kam till 660?
VAd blir det i HK? Jag har själv helsystem "Acra" och annan kam på min nyköpta 660.
Rallye alt factory ligger på ca 1500:-
vart kan man köpa trim till 660? kam blandannat?
vart kan man köpa trim till 660? kam blandannat?
Ja du kolla med lokala KTM handlaren eller LELLES i uppsala.
du kan slänga iväg ett mail till superbike. Så fixar de den åt dig.
info@superbike.se
VAd blir det i HK? Jag har själv helsystem "Acra" och annan kam på min nyköpta 660.
har beställt besiktning till den 24 mars, har gjort hojjen helt original nu förutom backspeglar.
någon som vet om jag behöver bestäla en eller två speglar för att den ska gå igenom?
NEJ du behöver inte ta med några!!!
NEJ du behöver inte ta med några!!!
är du säker på det? på sporthoj måste man ju ha, + att en kompis fick tillsägelse av polisen när han inte hade på sin motard.. har för mig dock att 1 st räcker... men jag är inte säker...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|