Japps! Precis när jag gav honom regbeviset var jag nervös om han skulle tycka att den vägde lite lite. Men det var no probs.
Grattis till kortet!
Japps! Precis när jag gav honom regbeviset var jag nervös om han skulle tycka att den vägde lite lite. Men det var no probs.
Om man lägger ciggen i den lilla verktygsväskan som sitter bakom sadeln. Kör en sväng och sen vill röka, är tobaken kvar i pappret då?
Grattis till kortet!
Hur övertalade du försäkringbolaget att din hoj verkligen är strypt? Jag ringde runt till lite olika ställen igår och alla sa att det inte finns en KTM660 som är strypt längre.
Jag vet inte när dom kom på det, men jag antar att alla ktm och husa ägare som är vana att försäkra en hoj med 19 eller 9kW kommer få en chock när dom ska betala försäkringen nästa gång..
Mmmm det ska väl försäkringsbolaget skita i eller? Ska de inte bedöma efter VV register om inte så får de väl se till att VV ändrar fordonen, just ja de är ju helfordonsgodkända då får man ju inte ändra hur som helst!
Vart har ni köpt era oljefiltersavdragare??
Var in på Dirtbike(störst på KTM i Sthlm) idag och de sa att man fick leta på typ Biltema eller Jula för KTM säljer inga egna avdragare
Annars tar man bara ett gammal spännband som bara ligger och skräpar i en garderob nära dig. Funkar lika bra som en avdragare.
Jag försäkrar på bilsport och MC. Eftersom jag bara har mellankortet tror dem mer på att jag kör den stypt än om någon med tungt kort försöker försäkra.
Självrisken på vagnskada var dock hiskliga 10 000kr Så jag tänker ta en halvförsäkring som kostar mig ca 3800 för ett år
Känns jobbigt!
Jobbigt ????? En "miniskiderem" som man lägger runt oljefiltret för att få bättre kraft. Enklare kan det ju inte bli ?????
Hur kan du få så billig försäkring hos bilsport & mc? När jag köpte min 660 och kollade försäkringsbolag så var bilsport & mc dyrast...
Min är iofs en 05:a men det borde ju inte ha någon större betydelse. Kommer bara ihåg helförsäkringspremien i huvudet och den skulle landa på 19 000/år Jag har också mellankort... I ungefär 2 månader till.
Kollade hos länsförsäkringen och då skulle jag betala 4000 för halv och då kan jag ställa av när jag vill så det får bli den istället
Betalar 2230:-/helår hos Bilsport&Mc halvförsäkring. inte så farligt
Oj här var det dött. Inte ett inlägg på hela helgen, har alla varit ute och kört hela tiden
Jag var ute och brummade över 15mil i lördags.
Sen lite OT: Vet någon vem som stod och fotade vid bulten i lördags typ kl 18 kanske? Sen om det finns någon tråd om motardåkning på onsdagar i sthlm.
Mmmm vaknade du nyligen eller? SH har ju varit nere hela helgen + hur har du kunnat missa denna tråd?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018&page=118
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |