Vet inte hur det ser ut original men jag tycker det ser lite intryckt ut här?
Instämmer! Sätt hojen på en crosspall och dra i gafflarna framåt å bakåt och kolla om det glappar!
Vet inte hur det ser ut original men jag tycker det ser lite intryckt ut här?
Instämmer! Sätt hojen på en crosspall och dra i gafflarna framåt å bakåt och kolla om det glappar!
Hejsan, tänkte bara höra med er om en sak!
Det är så, att även fast jag äger en 660 så händer det att man tar lite längre turer, och det som händer är ju att bakdelen blir lite smärtsam, så, då brukar jag resa mig upp istället för att stanna hela tiden, är jag säkert inte ensam om!
MEN, varje gång jag gär det är jag livrädd för att fotpinnarna ska gå av, hur mycket håller dom för? JAg får fantomensmärtor, och kan tänka mig att killar har värre sådana smärtor...
Så, finns det någon chans att dom verkligen går av?
Hejsan, tänkte bara höra med er om en sak!
Det är så, att även fast jag äger en 660 så händer det att man tar lite längre turer, och det som händer är ju att bakdelen blir lite smärtsam, så, då brukar jag resa mig upp istället för att stanna hela tiden, är jag säkert inte ensam om!
MEN, varje gång jag gär det är jag livrädd för att fotpinnarna ska gå av, hur mycket håller dom för? JAg får fantomensmärtor, och kan tänka mig att killar har värre sådana smärtor...
Så, finns det någon chans att dom verkligen går av?
Gisses har tråden gått och dött?
Charge .... Clear! *Zzzaap!*
Jag har nu en fråga. Om man har gått omkull med hojen ganska rejält men inte ser några ytliga skador på motorn. Ska jag tänka/kolla upp någonting innan jag startar den igen?
Vill ju inte att motorn ska rasa när man väl ska dra igång den igen.
Mmmmvarför skulle motorn ha skadats vid omkullkörning? Sitter allt som det ska och inget läcker så är det bara att starta.
Han bör nog kolla luften i bakdäcket......det blir ofta luftbubblor. Å det är inte bra.
Vet inte hur det ser ut original men jag tycker det ser lite intryckt ut här?
Vet inte hur det ser ut original men jag tycker det ser lite intryckt ut här?
Det ser likadant ut på min moppe. Lite förskjutet i X-ledHar inget glapp åt något håll.
Jag har inte lika illa som han som hade det helt ihoptryck, men däremot så är dom ju inte helt i linje, ska dom vara så? Är det någon som kan ta en ild på hur det SKA se ut, nu blir man ju nojjig!![]()
Mmmmvarför skulle motorn ha skadats vid omkullkörning? Sitter allt som det ska och inget läcker så är det bara att starta.
Bara undrade för precis efter vurpan startade jag den och prövade att köra en bit. Men den började blöddra lite efter ett tag så jag stängde av den direkt i rädsla av att något mer skulle pajja.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |