Vet inte hur det ser ut original men jag tycker det ser lite intryckt ut här?
Instämmer! Sätt hojen på en crosspall och dra i gafflarna framåt å bakåt och kolla om det glappar!
Instämmer! Sätt hojen på en crosspall och dra i gafflarna framåt å bakåt och kolla om det glappar!
Hejsan, tänkte bara höra med er om en sak!
Det är så, att även fast jag äger en 660 så händer det att man tar lite längre turer, och det som händer är ju att bakdelen blir lite smärtsam, så, då brukar jag resa mig upp istället för att stanna hela tiden, är jag säkert inte ensam om!
MEN, varje gång jag gär det är jag livrädd för att fotpinnarna ska gå av, hur mycket håller dom för? JAg får fantomensmärtor, och kan tänka mig att killar har värre sådana smärtor...
Så, finns det någon chans att dom verkligen går av?
Hejsan, tänkte bara höra med er om en sak!
Det är så, att även fast jag äger en 660 så händer det att man tar lite längre turer, och det som händer är ju att bakdelen blir lite smärtsam, så, då brukar jag resa mig upp istället för att stanna hela tiden, är jag säkert inte ensam om!
MEN, varje gång jag gär det är jag livrädd för att fotpinnarna ska gå av, hur mycket håller dom för? JAg får fantomensmärtor, och kan tänka mig att killar har värre sådana smärtor...
Så, finns det någon chans att dom verkligen går av?
Gisses har tråden gått och dött?
Charge .... Clear! *Zzzaap!*
Jag har nu en fråga. Om man har gått omkull med hojen ganska rejält men inte ser några ytliga skador på motorn. Ska jag tänka/kolla upp någonting innan jag startar den igen?
Vill ju inte att motorn ska rasa när man väl ska dra igång den igen.
Mmmm varför skulle motorn ha skadats vid omkullkörning? Sitter allt som det ska och inget läcker så är det bara att starta.
Han bör nog kolla luften i bakdäcket......det blir ofta luftbubblor. Å det är inte bra.
Det ser likadant ut på min moppe. Lite förskjutet i X-led Har inget glapp åt något håll.
Jag har inte lika illa som han som hade det helt ihoptryck, men däremot så är dom ju inte helt i linje, ska dom vara så? Är det någon som kan ta en ild på hur det SKA se ut, nu blir man ju nojjig!
Mmmm varför skulle motorn ha skadats vid omkullkörning? Sitter allt som det ska och inget läcker så är det bara att starta.
Bara undrade för precis efter vurpan startade jag den och prövade att köra en bit. Men den började blöddra lite efter ett tag så jag stängde av den direkt i rädsla av att något mer skulle pajja.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |