Vart kan jag hitta lämpliga styrhöjare till 660 måntro? Har för mig att jag sett i nån katalog färdiga för "Lc4" men vettefan vart.
Kollade lite på Emx.se men deras verkade inte vara nån höjdare!
Det bästa vore ju längre bult och längre distans under orginal styrfästena så att säga.
Vart kan jag hitta lämpliga styrhöjare till 660 måntro? Har för mig att jag sett i nån katalog färdiga för "Lc4" men vettefan vart.
Kollade lite på Emx.se men deras verkade inte vara nån höjdare!
Det bästa vore ju längre bult och längre distans under orginal styrfästena så att säga.
angående mitt tidigare inlägg med akra blås o 188 main jet så hitta jag något på www.ktm.com
"Slipon Titanium silencer
57305079400
Including Type approval for main models . Mounting only with original headers possible . Muffler inserts can be removed. 60% weight reduction compared with the original stainless-steel version .We recommend that you use the suitable filter box cover (page 56) and the following main jet: Mikuni carburetor: 157.5 ( 584.31.023.157 ) ; Keihin carburetor: 188 ( 545.31.623.188 ) SXC625 04-06 SMC 625 04 , SMC 660 04 , 640 LC4 , 640 Adventure "
ja det kan man fråga sig.
Det här med sas ventilen, går det inte bara att ta loss den lilla slangen som går in mellan cylindern och förgasaren? är väl den som drar tillbaks avgaserna?
Någon som vet om naven på lc4 är mittmonterade?
Mmm nu kan jag har fel men är de inte alltid det eller pratar du om gaffeln & dessa infästning att axeln?
Du får gärna förklara lite mer!
Nja ja menade till fälgbanan. Lämnade fälgarna till en snubbe som skulle ekra upp skiten(har lackat o donat). Då fråga han om naven var mittmonterade, Kör på de sa ja! Men ja har ju ingen aning om de
Fick han fälgarna isärmonterade? Det är nämligen så att det man mäter avståndet från ena fälgkanten till kanten på balansmaskinen för att få rätt sedan vid montering. (så gjorde vi i alla fall)
Ja, han fick ekrar o allt löst, ja pillade ju sönder det själv.
Va gör jag?
Hur fyller man olja i KTM 660 -04?
Har sökt utan framgång.
Man ska väll fylla ramen med på nått sätt, och sen lufta osv?
Japp, så långt är jag medBer till gud!!!!!!!! ........................................................
Om du vrider styret åt vänster och kollar vid uppe på ramen bakom tanken så sitter det em mutter med kopparbricka. där fyller du på.
Allt står annars i bruksanvisninggen som du fick med hojen.
Hur fyller man olja i KTM 660 -04?
Har sökt utan framgång.
Man ska väll fylla ramen med på nått sätt, och sen lufta osv?
EDIT: Har inte instruktionsboken alltså...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |