Ska införskaffa mej ett par nya däck nu, det som satt på bak var 180/55 och orginal är ju 160/60. De ja undrar är om de är bättre med ett 160 däck, smidigare etc?
Om det inte har någon större betydelse köper ja 180 bara för det är fetare o snyggare
Har inte kört så mycket, men ja tycker inte den verkar osmidigt eller liknande. och ett 160 däck har ja inte alls kört på.
Sen om någon kan fixa ett art nr på oljefilter till 660 -05?
jag kan ju inte bara fylla på å fylla på, det är rätt mängd olja i hojen nu.
/Christian
Ska införskaffa mej ett par nya däck nu, det som satt på bak var 180/55 och orginal är ju 160/60. De ja undrar är om de är bättre med ett 160 däck, smidigare etc?
Om det inte har någon större betydelse köper ja 180 bara för det är fetare o snyggare
Har inte kört så mycket, men ja tycker inte den verkar osmidigt eller liknande. och ett 160 däck har ja inte alls kört på.
Varför 180 däck, tror du kan lägga ner hojen mera med ett bredare däck?
Varför 180 däck, tror du kan lägga ner hojen mera med ett bredare däck?
Hur får du in ett 180 däck ??? mitt 160 tar i kedjan !!??
En snabb fråga bara, Bör man balensera däcken till en motard ktm 660 04 eller?
Ska byta i helgen
Då kan du passa på att sätta dit ett 160/60 när du byter så får du rätt profil på däcket och slipper dom breda skamränderna.Nej, har ja ens nämnt det? Ja tyckte de var lite underligt att det satt ett 180 däck på(har nyss köpt hojen, åkt max 2 mil) och ville ha reda på om det kanske var bättre/sämre än ett 160 som är orginal.
Snälla läs 2 gånger innan du svarar.
Däcket som sitter på är pirelli dragon supercorsa
Så, någon som kan svara lite vettigare?
Hej alla är ute. Jag har en ktm 660 -03 som jag vill sätta fotpinnar för passagerare på. Vet någon om det finns att beställa någonstans, eller om det finns någon som lyckats bygga något själv som man kan få en bild eller ritning av. Tacksam för svar/// Moritz
Jag är nästan helt säker på att 03:an bara är reggad för en person.
tror 05:an var den första modellen man fick skjutsa på, den var utrustad med passagerarfotpinnar original tror jag.
Kolla ditt regbevis...
Har precis tjackat mig en 660 nu men oj vad jag är kass på att kicka!
Tips tack!
Är det lätt att sura ner dem om man kickar å kickar utan att få igång?
Ingen gas har jag förståt iaf, släcker man stiftet med acc pumpen. En del babblar om att ge gas 1-2 gånger för att få in lite sås och sen ge fan i gasen, bra???
Nu börjar jag få någorlunda pli på att kicka, men visst man är ju kass fortfarande.
Börjar bli dags att handla delar däremot. Orginal reservdelar tjackar jag enklast av karlströms?
Kraschpuckar bak och plastkit är jag ute efter. Plastkit finns bara orginal också efter art. nr???
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|