sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Långa farbron skrev:Jag har fan kört Wildstar idag![]()
Vad är det???
Långa farbron skrev:Jag har fan kört Wildstar idag![]()
sirSmokealot skrev:Vad är det???
Rasorblade skrev:En motorcykel med massa crome och endast går att glida omkring med![]()
yates skrev:Stackare![]()
HoOmer skrev:Erkänn att du gillade det![]()
Rasorblade skrev:En motorcykel med massa crome och endast går att glida omkring med![]()
Laggie skrev:http://www.blocket.se/vi/6488368.htm?ca=17_s
Det är ingen som kikat på denna på lelles? Varför så billig?
Laggie skrev:http://www.blocket.se/vi/6488368.htm?ca=17_s
Det är ingen som kikat på denna på lelles? Varför så billig?
sirSmokealot skrev:Passar LIDL tankväskan på en 660???
semper skrev:eeehm.. fråga
är det nån som har fipplat dit tändningslås eller något liknande på sin 660?
Stör mig lite då jag parkar mitt i stan att vem som helst kan gå förbi o starta ...well nån med kralliga lår då... men iaf.. hade vart jävla najs med tändningslås eller en liten dipswitch eller någe?
anyone?
M:et skrev:Dra ut både choke och varmstarten så kan moppefuckot stå och kicka tills han blir blå om fötterna. Knappast nån som kollar det
Men appropå inget, är det någon som kan rekomendera några bra bromsklossar?
Jag har hittills bara kört med orginal men vill ha mer bett. De får gärna tåla lite tuffare tag också, senaste bankörningen på Åland så glasade de så jag knappt fick stopp på hojen mot slutet av sista dagen...
Jag provkörde en 525:a vid samma tillfälle och de ska ha likadana bromsar om jag förstått allt rätt, men jösses vilken skillnad i bromsverkan! Jag har aldrig varit så nära att flyga över styret som första gången jag klippte till på bromsarna![]()
Stör mig lite då jag parkar mitt i stan att vem som helst kan gå förbi o starta ...well nån med kralliga lår då... men iaf.. hade vart jävla najs med tändningslås eller en liten dipswitch eller någe?
anyone?
M:et skrev:Men appropå inget, är det någon som kan rekomendera några bra bromsklossar?
Jag har hittills bara kört med orginal men vill ha mer bett. De får gärna tåla lite tuffare tag också, senaste bankörningen på Åland så glasade de så jag knappt fick stopp på hojen mot slutet av sista dagen...
Jag provkörde en 525:a vid samma tillfälle och de ska ha likadana bromsar om jag förstått allt rätt, men jösses vilken skillnad i bromsverkan! Jag har aldrig varit så nära att flyga över styret som första gången jag klippte till på bromsarna![]()
thalle skrev:Satte dit ett på min, kände samma obehag som du. Inget stöldskydd direkt, men ett första startskydd iaf.
JappVild nybörjare skrev:Är KTM 660 en bra nybörjarhoj?![]()
anyone?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |