Den lyfter vipparmen som trycker på ventilen så kompet minskar därav lättare att kicka till rätt läge.
Okej så den är inget man ska röra under färd? Vad händer om man gör de? (Nej jag tänker inte prova och se för dom som tänkte svara de )
Den lyfter vipparmen som trycker på ventilen så kompet minskar därav lättare att kicka till rätt läge.
Okej så den är inget man ska röra under färd? Vad händer om man gör de? (Nej jag tänker inte prova och se för dom som tänkte svara de )
Motorn lägger av.Prova när den står på tomgång om du är nyfiken.Vad händer om man gör de?
Missade en sträng med sånt där trevligt rullgrus när jag svängde vänster i en korsning så helt plötsligt så stack framhjulet åt helvete, försökte rädda men slutade men ett ofrivilligt försök i att gå ner i spagat...
Hojen klarade sig med knäckt barkbuster,trasig koppling och lite skrap.. Kraschpuckar är bra skit!!
Jag fick lite skrapade kläder och en rejäl lårkaka...
Så där ja nu ser den ut som en riktig motard huvudsaken du höll.
Är det någon som vet om man kan slänga på 18l tanken utan att sätta dit vakumpumpen?
Och om den är ivägen för chock och varmstartsreglagen?
En fråga bara vad är det för vakumpump ni pratar om i samband med tanken
Trodde han menade soppapump eller?
640adv har 2006 25 liter, det finns en 28liter och 640adv har en soppapump vacum modell. det finns en 18 liter till 640/625/660 men jag tror inte att man behöver byta sadel då det är samma infästning i framkant tank/sadeländan, skruven /snabblås inverkar inte på det.
Krashpuckar, vart skaffar man sånt till den här modellen?
Krashpuckar, vart skaffar man sånt till den här modellen?
För hjulnav och fotpinnar eller vilka syftar du på? finnes hos en återförsäljare eller på internet, tex http://www.mcweb.se/
Annat alternativ är att dy bygger egna med hjälp av skate hjul
Trodde de skulle finnas till denna modell också men de kanske inte är samma som på en sporthoj.
Ok du har jag missat det där med Pumpen. Men sadeln får du gärna kolla mera för jag har varit tvungen att köra 640 sadel när jag körde med 11literstank på min 625 som normalt har 9liter & smalare sadel.
Du har så rätt 660 sadeln passar men det ser inte hely 100 då den saknar "vingarna" som passar in i 18l tanken så det ser lite mifo ut så det blir till att köpa konfortsadeln för £100
Tack ska du ha
640adv har 2006 25 liter, det finns en 28liter och 640adv har en soppapump vacum modell. det finns en 18 liter till 640/625/660 men jag tror inte att man behöver byta sadel då det är samma infästning i framkant tank/sadeländan, skruven /snabblås inverkar inte på det.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|