Varför är den omlackad vit och det finns inga handtags skydd kvar? Låter som en vurpa i mina öron iaf. Men annars så såg den bra ut, men försök få ner den lite i pris, Lycka till med köp!
Hm vad är det jag ska kolla på med ram/chassinummer? Så det inte är filat?
Den har bara gått 360 mil, handtagsskydden tror jag inte finns kvar, likadant med blinkers tydligen. Vad är SAS för något? Har fattat att det ger lite mer krut men vad är det egentligen för pinal?
Film film film!
Vad är SAS för något? Har fattat att det ger lite mer krut men vad är det egentligen för pinal?
Den har bara gått 360 mil, knappt inkörd
Har du möjlighet att PM:a mig med hans nummer eller något i den stilen?
Låter ju bra, dock har jag lyckats med ett inbyte mot min bil med killen på denna annonsen.
alla motarder är väl vurpade nån gång? Så länge fälgarna är hela och allt är rakt o fint borde det inte vara någon större fara.
SAS är en ren miljögrej som ska återleda avgaser för att förbrännas på nytt, detta kan göra att motorn blir lätt varm därför väck med det direkt eller kopplar bort det!
Varför är den omlackad vit och det finns inga handtags skydd kvar? Låter som en vurpa i mina öron iaf.
Omlackad, hur vet ni det? Är det inte bara ny plast ? Kanske inte gillade orange?
Står att den är lackad om man läser annonsen.
Vart får jag tag i kopplingsgrepp förutom på Lelles som jag aldrig mer kommer handla av. Dom är så satans inkompetenta så jag trillar av stolen. Har handlat alla mina kläder och mina cyklar där men nu får det vara nog. Efter över 2 månaders väntan och måååånga irriterade samtal kommer fel grepp. Och då var jag där och beställde på plats i Mars! Det blir ALLTID fel när man handlar där och inte ens detta grejade dom. Jävla sopor! Köper gärna kopia på grepp då original kostar typ 400kr.
Tack på förhand gubbar!
Tips på bra bakdäck? Jag kör mycket motorväg 3-4 mil, slangar nästan hela tiden...däcket som sitter på nu Dunlop Sportmaxx är helt slut imitten, men på sidorna finns det gott om däck kvar! Vill gärna ha ett däck som håller länge imitten och kan va lite mjukare på sidorna..
Ge tips!
Jag letar försäkring som fan nu och det bästa jag fått hittils är IF:
Helförsäkring med möjlighet till garageförsäkring över vintern, 768kr/mån hel, 43kr/mån garage.
Jag har försökt söka här på forumet men antingen är det jag eller sökmotorn som är dum för jag hittar ingenting.
Har ni något förslag på något annat försäkringsbolag som kan vara billigare?
Jag ska stå på den själv, är 21 år och bor utanför helsingborg=glesbygd.
Kravet är att den inte ska vara bunden över hela året, utan man ska kunna få någon form av garageförsäkring över vintern.
Tack på förhand!
Tips på bra bakdäck? Jag kör mycket motorväg 3-4 mil, slangar nästan hela tiden...däcket som sitter på nu Dunlop Sportmaxx är helt slut imitten, men på sidorna finns det gott om däck kvar! Vill gärna ha ett däck som håller länge imitten och kan va lite mjukare på sidorna..
Ge tips!
Ge tips!
Lade precis på ett Pilot Road 2 på min. skall vara bra enligt andra.
Finns för 1700:- på hojdack.se eller 1725:- på rollersmc.se men då tillkommer ju påläggning... Finns du i sthlm så har AvaMc 15% rabatt på sitt för 2500:- blir 2135:- INKL påläggning.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|