Tjenare, vurpade med min hoj för ett tag sen o skrapade burkarna. Är det orginalblås som du har lackat? Är det vanlig avgasfärg du har lackat med i så fall. I övrigt mkt fin cykel med de dekalerna!
Tjenare, vurpade med min hoj för ett tag sen o skrapade burkarna. Är det orginalblås som du har lackat? Är det vanlig avgasfärg du har lackat med i så fall. I övrigt mkt fin cykel med de dekalerna!
Om inte så kan du får min via MSN eller nåt då den är på 18mb
Går det att maila den till hotmail?
vågar man köpa oljefilter från biltema? 49 kr
Hörni grabbar, en snabb fråga till den som har någon koll på vevhusventilationen:
Jag ska dra vevhusventen till ett uppsamlingskärl, och då undrar jag om jag ska dra en slang från ramröret, eller direkt där den kommer ut från motorn?
Jag vet nämligen inte om ramröret fyller någon funktion...
Hörni grabbar, en snabb fråga till den som har någon koll på vevhusventilationen:
Jag ska dra vevhusventen till ett uppsamlingskärl, och då undrar jag om jag ska dra en slang från ramröret, eller direkt där den kommer ut från motorn?
Jag vet nämligen inte om ramröret fyller någon funktion...
Hej, vet ngn om detta är packboxen till utgående axel bakom drevet? Drevet är med bara för att storleken ska synas. Boxen hittade jag i en låda som följde med hojen.
Jag trodde det och började spätta iden befintliga men efter några spätt känns det fel. Nu ligger hojen ned utomhus med olja i och en halvt sönderspättad box
uppppp
Ooh va fel jag hade Ny packbox beställd
Gott med öl ska det iaf bli!
vågar man köpa oljefilter från biltema? 49 kr
Personligen så köper jag inget annat än original när det gäller oljefilter och det till alla typer av fordon jag har.
Är inte rädd för att det ska lossna delar eller så från dessa piratfilter men det som oroar mig är hur snabbt det släpper igenom oljan.. går det aningen för fort så får man ju ett lägre oljetryck vilket i mitt tycke är lite läbbigt.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|