moddan
ös
Borde kunna fylla på med lite Dot 5.1 bromsvätska även att jag inte vet vad som ligger i just nu va? Den lilla mängd som man ser i glaset är klar så det är ju inte Dot 5 iaf
Ska köra bana och har satt på orginalburken. Vet inte riktigt hur den ska sitta bara. Sätter ni den innan för eller utanför fästet i ramen längst bak?
Halloj!
Har en KTM 660 SMC, -03.
Ramlade nämligen med den häromdagen, men gick bra att köra hem.
Kommer till garaget några dagar senare, och ser att olja har läckt ut från fram stötdämparen.
Vad kan ha hänt? Grus har kommit in och skadat packningar eller liknande ?
Är det lätt att byta själv, eller rekommenderas det att lämnas in ?
Tack för svar!
Halloj!
Har en KTM 660 SMC, -03.
Ramlade nämligen med den häromdagen, men gick bra att köra hem.
Kommer till garaget några dagar senare, och ser att olja har läckt ut från fram stötdämparen.
Vad kan ha hänt? Grus har kommit in och skadat packningar eller liknande ?
Är det lätt att byta själv, eller rekommenderas det att lämnas in ?
Tack för svar!
Happ då är man en stolt ägare av en KTM 660 SMC -04 , första dagen jag kört. hållt på o Wheela o busköra hela dagen, aldrig haft så roligt förut tror jag. Ska försöka lära mig wheela på högre än 2an med bara hehe, låter förjäkla fint med Akrapovic slip-on med.
Härligt, välkommen till familjen.
Du får gärna skriva en steg för steg guide när du kommer på hur man wheelar på högre en 2an. Jag är fortfarande kvar på det steget
(Tänkte att det kanske är lättare att få en ny bliven ägare att skriva om hur man gör, en de gammla rävarna som kan det utan och innan och kanske inte tänker på hur dom gör.)
Reduceringsventilen.Låt bli insexpluggen nästa gång.Kan någon hjälpa mig och säga vad det är, Skulle byta olja i dag sen så hittade jag denna i oljan vad är det för något?
Reduceringsventilen.Låt bli insexpluggen nästa gång.
Ska den bara sitta på insexpluggen men den konade ventilen uppåt eller?
Tack för snabbt svar
Japp, det skall den.
Glöm inte byta packningen.
Kan någon tipsa mig om något bra bak/framdäck? Har inte så många veckor kvar på det som sitter på nu. Tänkte köpa för blandad körning, offroad(grus)/Landsväg. Har sett en hel del, men har ingen aning vad som skiljer dem åt.
Jag kör Shinko Podium. Fungerar klanderfritt på asfalt, bra livslängd, och tillräckligt på grusväg oxå Att du sen får fram/bakdäck för strax under 1900:- är ju inte fel
Dunlop Mutant åker jag med.Rätt så billiga och funkar hyfsat även på grus.Kan någon tipsa mig om något bra bak/framdäck? Har inte så många veckor kvar på det som sitter på nu. Tänkte köpa för blandad körning, offroad(grus)/Landsväg. Har sett en hel del, men har ingen aning vad som skiljer dem åt.
Dunlop Mutant åker jag med.Rätt så billiga och funkar hyfsat även på grus.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|