Är det någon som vet vilken diameter det är på org. styret?
Jag tänkte köpa styrhöjare, tips på produkt mottages tacksamt.
Jag hade orginal fram till en månad sedan. Nu har jag 17/45 som ger samma resultat som 16/42.
(Jag tog vad som fanns på lager.)
Jag är super nöjd med den drevningen. Den gör ca 130 km/h och funkar kanon i stan.
Porta ur toppen det sista samt en värre kam och efter de kanske högkompkolv, värre stake, lättat svänghjul.Köpa trim för 10k, vad skulle du köpa om du redan hade ett helsystem?
Och i vilken ordning?
Köpa trim för 10k, vad skulle du köpa om du redan hade ett helsystem?
Och i vilken ordning?
Byt batteriSök med ljus och lykta men inte lyckats finna.
Min display lyser väldigt svagt. Är det pga av batteriet i din? All el förövrigt fungerar utmärkt. Jag hade något minne av att displayen även skulle ha bakgrunsbelysning? Den fungerar inte heller iaf.
Det är en -04...
Byt batteri
Min display vart också svag efter bytet funkade den kanon
Den håller kedjestyraren till kamkedjanhar letat som en tok men inte ens i sprängskissen står det... Skruven i toppen, precis jämte High Flow texten. Vad gör den?
Den håller kedjestyraren till kamkedjan
Fuck, jag skruvade ut den en bit, men drog åt den igen. Skulle komma insexskruven till cylindern precis under... Kan jag sabbat något?
Skenan brukar inte röra sig så mycket, ska nog inte vara någon fara så länge man inte har dragit ut bulten helt, vad är det du ska göra med motorn?
Är det någon som måhända har lite koll på diameterskillnader på bakdrev? Har inte hojen i närheten idag, men sitter på ett 40kugg, funderar på att byta till 45kugg. Finns en del att spänna kvar på kedjespännaren, men frågan är om det räcker... det kan ju bara jag kontrollera... Men iaf om någon vet på ett ungefär hur mkt det kan röra sig om?
//Chris uttråkad fredagkväll...
Väldigt säker på att det är mellan topplocket och ventilkåpan det fuktar. Sitter ingen färdigskuren packning där utan packningspasta man får kleta på själv.Ikväll har jag letat läckage på hojen. Vad jag kan se verkar det komma från antingen ventilkåpan eller någonstans kring vänster utblås (sett uppifrån sittandes på hojen). Det är inte mkt men det fuktar och kommer efter körning ner längs cylinder i vänster framkant.
Någon som varit med om något liknande? Jag har dragit åt alla skruvar jag kom ut utan att lyfta av kylet.
Vädret suger just nu så har inte testkört ännu. förhoppningsvis imorgon...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|