Tips vart man köper bra/billiga drivpaket.
Samt vilken drevning är bra till stad och landsväg.
/nybliven 660 ägare
Har gått tillbaka många sidor, men kan inte se nån som tipsat VART man köper bra och billiga drivpaketFinns sök funktion för den frågan har frågats flera gånger.... Annars även bara blädra tillbaks någon sida... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?103033-Ktm-660/page265
Till er som kör med Acra helsystem, är det värt pengarna? finns det några uppgifter på effektökning?
//Rasmus
Ihop med racekam, filter och en rullandelandsväg så ger det väl ett par kusar. Finns många inlägg om just detta. Men om man inte satsar på allt verkar ett slipon vara att föredra.
Ok, tack för svar Kam är inhandlad och skall moteras och filter sitter så det lockar ju onekligen ;P Men det är ju så satans dyrt!
Bänkning är helt klart överskattat för en 660. De flesta bänkoperatörer idag kan ändå inte annat än att ansluta en powercommander och låta tunelink göra jobbet. Skall man lägga pengar på bänkning är det viktigt att operatören är duktig på att bestycka förgasare.
Jag rättar mig själv, nej jag hade inte testat allt! Nu funkar det som det skall.
Original och lika som på SXCInhandlade en 660 04 förra veckan och såg att det stod "SXC Competition" på ljuddämparen. Är det original dämparen eller är det ifrån SXCn?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|