Jag rättar mig själv, nej jag hade inte testat allt! Nu funkar det som det skall.
Så bra att du micklar med elen, då kan du svänga förbi mitt garage och hjälpa till när jag ska få 650:n besiktningsduglig
Jag rättar mig själv, nej jag hade inte testat allt! Nu funkar det som det skall.
Original och lika som på SXC
Så bra att du micklar med elen, då kan du svänga förbi mitt garage och hjälpa till när jag ska få 650:n besiktningsduglig
Vad var felet?
Går i tankarna att byta till samma bakskärm med led som du länkade till.
Har du bytt till ledblinkers med?
Bänkning är helt klart överskattat för en 660. De flesta bänkoperatörer idag kan ändå inte annat än att ansluta en powercommander och låta tunelink göra jobbet. Skall man lägga pengar på bänkning är det viktigt att operatören är duktig på att bestycka förgasare.
Felet var jag själv. Trodde jag hade testat alla kablar från baklampan, vips så funka det bara.
Ja jag satte dit led blinkers med.
Hej!
Nybliven 660 -06 ägare Har varken sett eller bet hojen än, få se om jag hämtar den nästa helg. Fick köpa den sjukt billigt av min chef.
Han har haft den stående i nästan fyra år och har inte alls åkt mycket på den.
Det blir att gå igenom den nogrannt eftersom den har stått så länge, blir bra det så den är fit for the streets till våren
640 fick ju en uppdaterad strålkastare 05 va?
Medans 660 fick ha kvar sin sjukt fula fyrkantiga strålkastare vad jag har förstått!
Tror ni den passar till 660 -06?
Tjena! Har satt på led blinkers på 660in, allting funkar förutom bakbromslampan den lyser konstant, även den är led modell http://enduro-store.de/technik/lc4-spezial/ktm---super-moto-race-led-heck.php, kanske inte säger så mkt, det är en röd en svart en gul kabel från den iaf. Tog bort blinkersindikatorn, med den i blinkade det enbart på vänsterfram och båda bak. Någon som vet någon lösning?
Edit: Bakbromslampan funkar när jag stänger av lyset helt.
Edit igen: När jag tänker efter borde det lösa sig med ett motstånd till baklampan?
Fick du allt att fungera med elen? Eftersom du bytte till annat baklyse (led) samt ledblinkers. Behövde du en massa motstånd för att få de att fungera? Tyckte du de va värt pengarna som du la på den andra bakskärmen?
Vad tycker ni om detta ? Kapade orginaldämparen så den blev rak ist för den fula bananböjda formen som är orginal Har den nya plasten som sitter på -05.
View attachment 377394
View attachment 377395
Skitig hoj !
Vad tycker ni om detta ? Kapade orginaldämparen....
Har du bakramen till plasten med?
Med en sadel från 05-06 så kommer det bli grymt. Övergången mellan bakskärm och org. sadeln blir inte riktigt harmonisk. Men den ser grymt mkt nättare ut.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|